גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter

גליל עולה
תאריך:
04.09.14

מועדון בשביל האופניים בגליל בשיתוף מתנ"ס אזורי מבואות חרמון קק"ל ואיגוד האופניים בישראל, מזמינים אתכם ביום שישי ה- 12.09 למרתון אופנים הרים במסלול הסובב את עמק החולה.

הקרקל 2014 מתקיים זו השנה השלישית ברציפות ברחבי המועצה מבואות החרמון. בעבר התמקדנו בעמק החולה עם טיפוס קל מעל מעיינות עינן. הפעם הקרקל כובש את מורדות הרי נפתלי. במסלול השנה נכלל סינגל חדש באורך 23 ק"מ.

מירוץ הקרקל מתקיים על שני מסלולים.

מסלול קל 20 ק"מ
מי משתתף:
• ילדים תחרותיים 13-14 יחידים וזוגות.
 עממי קל.

המסלול מתחיל כמו המסלול הגדול ממתחם המועצה מבואות החרמון. עוברים את כביש 90 במעבר מים קרקעי ומשם פונים צפונה בכבישים החקלאים בעמק. עוברים את תעלת הירדן המערבית ומתחברים לכביש הירדן המשוחזר. המון מים וציפורים! לפני קיבוץ שדה נחמיה מתחילים לחזור לכוון דרום לאורך שדות העמק. בגשר התחתי מתחת לכביש 90 ישנה התפצלות בין המסלול הארוך למסלול הקל. רוכבי המסלול הקל ממשיכים ישר לכוון קו הזינוק, עוברים שוב מתחת לכביש במעבר המים הקרקעי ומסיימים בנקודת הזינוק. סה"כ אופי המסלול קל, טכניקה ברמה קלה.

מסלול אתגרי 55 ק"מ
מי משתתף:

כל הקטגוריות התחרותיות מעל גיל 15 (משתתפים עם ביטוח ובדיקה ארגומטרית).
 עממי אתגרי.

המסלול האתגרי מתחיל כמו המסלול הקל...
עוברים את כביש 90 במעבר מים קרקעי ומשם פונים צפונה בכבישים החקלאים בעמק. עוברים את תעלת הירדן המערבית ומתחברים לכביש הירדן המשוחזר. המון מים וציפורים! לפני קיבוץ שדה נחמיה מתחילים לחזור לכוון דרום לאורך שדות העמק. בגשר התחתי מתחת לכביש 90 ישנה התפצלות בין המסלול הארוך למסלול הקל. רוכבי המסלול האתגרי נכנסים מתחת לגשר בכביש 90 ופונים ימינה צפונה בצידו המערבי של הכביש. רוכבים לאורך הכביש ליד שמורת הטבע עין אווזים. רוכבים דרך מטעי האבוקדו של קיבוץ סאסא (חובה להישאר על הכביש כורכר ולא להתקרב לעצים הצעירים). במתבן בקר פונים שמאלה לעליית הטנק. העלייה בדרך מפותלת 4X4. לקראת הסוף מתיישרים לכוון צפון ורואים את החרמון וכל העמק... מדהים. בסוף העלייה חוצים את דרך הנוף ונכנסים לסינגל יער הרי נפתלי באורך 23 ק"מ. הסינגל ברמת קושי בינונית. אין קפיצות או "דרופים" ותנאי השביל טובים. בתקופה הזו של סוף הקיץ הסינגל יבש ויש נקודות שבהן יש הרבה אבק. אבל בכללי הסינגל מוצל ובמצב מצוין. יש לפקוח עיניים ולהיזהר מאבנים שזלגו לסינגל ומפרות רועות!! בנקודה הכי צפונית של הסינגל יש נקודת מים עם איזוטון וג'לים של חברת HIGH5 לעזור לכם! תודה רבה!
הירידה מהסינגל חזרה למתבן בדרך אחרת ויש לשים לב לשילוט. מהמתבן חוזרים לגשר כפי שהגענו. מיד אחרי הגשר התחתי פונים ימינה לכוון דרום ומתחברים למעבר המים הקרקעי ולנקודות הזינוק סיום. בהצלחה!!