נכנסים לקיץ בשמחה

הכדורסלן שחגג בר מצווה, מנחת הטלויזיה הותיקה שהגיעה לעשות קייאקים, הכדורגלן והכדורסלן שהתאחדו עם אחיהם לבילוי משותף, קבוצת הכדורסל שחגגה אליפות, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

צ'יז פיצה

תמונת השבוע: אורי גורדון – כדורסלן קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון, עלה ביום שישי האחרון לתורה וחגג בר מצווה. אורי הולך בעקבותיו של אביו, אבישי – כדורסלן עבר ומאמן קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, בהם תומכת עד מאוד האם והרעיה, נעמה. צוות האתר מאחל המון מזל טוב לאורי גורדון ומעניק לו במתנה ארוחת פיצה מפנקת מתנת “צ’יז פיצה”.

מי שיצא מגדרו מרוב אושר הוא סבו של אורי, זיו גורדון – כדורגלן העבר האגדי של הפועל כפר בלום והפועל קרית שמונה, שפצח בריקוד במהלך הוצאת ספר התורה מארון הקודש.

שתי אוהדות מושבעות של הפועל גליל עליון, אשת יחסי הציבור רעיה בלחסן – הדודה של אורי, ובתה – נועם, גם הן לא הסתירו את התרגשותן נוכח המעמד.

נשארים עם כפר בלומים. איתן חרמון (מימין) –  שאמנם מתגורר בראש העין, אבל נשאר כפר בלומניק בנשמה, הוא מאמן ריצה ומאמן מנטלי, שאיבד את רגלו במלחמת לבנון השניה, אך למרות זאת עושה חיל בעולם הריצה ובחיים שמסביב – ואפילו זכה באליפות העולם לריצת מרתון, נצפה בשעת בוקר מוקדמת בסמוך לאצטדיון האתלטיקה בת”א יחד עם ניב שוורץ, אחרי ריצה ארוכה וממריצה.

ביום שלישי האחרון נערך טורניר טניס-רגל, במרכז הטניס בקרית שמונה. השלישייה שהוכתרה לאלופה היא השלישייה שבתמונה – שכוללת את עמיר (פיצי) אבלס (מימין), בעונה האחרונה כדורגלן הפועל מגדל העמק, שציוות אליו שני כדורגלנים שבעונה האחרונה היו בפסק זמן -בן דודו מדרגה שניה – ענבר שרון (משמאל) ועידן שפשה.

רון פרץ (מימין) – כדורגלן קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, שכבר מתדפק על דלתות הקבוצה הבוגרת, ניצל את סופ”ש שעבר להשלמת פערים עם האח נתי, שמתגורר בראשון לציון והגיע ל”ביקור מולדת”.

עוד אחים שהמתזגו להם לבילוי משותף הם שבט קוז’יקרו מבית הלל, האח הצעיר, הכדורסלן עידו (משמאל) – כוכב תוכנית הריאלטי “הישרדות”, שחגג לאחרונה עם הפועל עכו העפלה היסטורית לליגה הלאומית. “קוז’י” התמזג לבילוי ימי בחוף מציצים בת”א עם האחים, נמרוד ומתן.

קבוצת הכדורסל של הפועל ראש פינה, שהוכתרה לאלופת מחוז צפון בליגה ב’, חגגה את סיום העונה בארוחה בשרית מפנקת בחצר ביתו של ותיק כדורסלני ישראל, ד”ר קלין שפירא.

כדורסלן שנכלל בעבר הלא רחוק בסגלה של ראש פינה, ניר לוי מחצור, שלף בסופ”ש האחרון טבעת והעניק אותה לאחת והיחידה שלו, איה עין גדי – שבלי להתלבט אמרה לו כן. מזל טוב לזוג המאושר.

חברת “מרינה פטריות הגליל” ממושב חוסן, ידועה כחברה ישראלית ופטריוטית. השבוע התארח מטה מפקדת אוגדת עידן 340, בראשות תא”ל דויד זיני (משמאל) בביקור בחוות גידול הפטריות של ‘מרינה’. הביקור כלל סיור מודרך בחוות הפטריות אותו הוביל רמו בן שושן (מימין) מייסד ויו”ר קבוצת מרינה, בסיום זכו קציני האוגדה לארוחת שף מפנקת ובריאה על בסיס פטריות ושלל מוצרי מרינה. על התפריט העשיר ניצח שף בן עייש.

מגישת החדשות המיתולוגית דליה מזור, הגיעה בחברת משפחה לשייט צונן בקייקי כפר בלום ונהנתה מכל רגע. בלוק מרשים, שמחה להצטלם עם נשות קייקי כפר בלום, עדי כהן וליאורה מלכה