מחפשים אימון פונקציונאלי המשלב קרוספיט, TRX ואקסטרים? אימוני כושר אישיים וקבוצתיים במתחם מאובזר וחדשני. קרוספיט קריית שמונה
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
הגיע הזמן להצטרף למרכז האיכותי בצפון לשיעורי ריקוד לילדים, נוער ובוגרים. בית המחול - מקצוענות ללא פשרות ויחס אישי מכל הלב

מסתובבים בגליל

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
27.12.15

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

כחלק מהעבודה שלנו בגליל עולה יוצא לנו להסתובב הרבה בין העסקים בגליל. חשבנו לשתף אתכם עם חלק מאלה שביקרנו לאחרונה. יצאנו לדרך!

1. החומוסיה ברסקו
את הסיבוב שלנו התחלנו אצל צביקה הוכשטיין, הבעלים של החומוסיה ברסקו, שהכין לנו מנות טעימות של חומוס ומשאושה. האירוח המושלם, היחס והמנות הטעימות, בהחלט גורמות לנו לרצות לחזור לעוד ביקור.

2. מסעדת צפתא וילה גיליליי
גם מסעדת צפתא וילה גליליי שהצטרפו אלינו לאחרונה, תרמו שוברי מתנה שווים ביותר לספורטאים המצטיינים בגליל ובגולן. הולך להיות להם טעים! דניאל שטען שהוא אינו פוטוגני, נתפס בסוף בעדשה תודות למראה היפה מאחור.

3. רענן באופן
ביקרנו בחנות האופניים רענן באופן בלהבות הבשן. כרגיל רענן עשה לנו סיור בחנות ובסדנת התיקונים שלו, עדכן אותנו בדגמים החדשים, וכמובן נתן לנו לרכב קצת. במקביל ראינו שמספר קבוצות יצאו לטיול בשטח.

4. שבלול
באותה הזדמנות היינו חייבים לעצור בחנות יד שניה המדליקה "שבלול". ראינו מגוון ענק של פריטים שכל אחד ואחת היו רוצים אצלם בבית. האירוח החם, האווירה הנעימה והחנות המגניבה, מחזירה כל לקוח/ה לפחות פעם שניה.

5. רייזר כפר בלום
נשארנו בלהבות הבשן ועשינו קפיצה גם לחבר'ה של רייזר כפר בלום, שבדיוק הכינו את הכלים ליציאה לשטח עם קבוצה נחמדה. אדיר רצה להוכיח שהוא הרקולס והרים את הרייזר כמעט בלי להתאמץ.

6. שרוני מוטורס
להרבה אנשים ביקור במוסך זה משהו רע, אצלנו זה תמיד כייף גדול כאשר אנחנו מבקרים בשרוני מוטורס בקרית שמונה. כמובן שנחמד לבדוק את הדגמים החדשים שהגיעו לסוכנות.

7. טיולי הדן
רצינו לעשות סיבוב בטבע, אז הגענו למתחם חוויות בטבע של טיולי דן. ראינו שהמתחם כולל מגוון טיולי אופניים, אופניים חשמליים, רכבי גולף וטיולים רגליים. כייף חיים!

8. קסטרו נחמיה קרית שמונה
נפגשנו עם יניב לוי, הבעלים של חנות הבגדים קסטרו נחמיה קרית שמונה, העניק לספורטאים המצטיינים שוברי מתנה שווים ביותר. יניב גם כותב טורים אישיים באתר וכעת הצטרף עם קסטרו למשפחת המפרסמים שלנו.

9. מסעדת מיוז
התחשק לנו לאכול משהו טוב באמצע היום, אז הלכנו למסעדת מיוז שבאזור התעשייה הצפוני של קרית שמונה. המקום מעוצב יפה, האוכל מדהים והשירות מעולה. קיבלנו גם הצצה למטבח, בו עבד בקפידה רונן וולדמן, הבעלים והשף של המקום, על עוד מנה מעולה.

10. Dr. Cell
קפצנו להגיד שלום ברופא המוכר באזור Dr. Cell בקרית שמונה, המתמחה בכל תקלות הסלולר. יצא לנו לראות כיצד הוא פותר בעיות ללקוחות, באדיבות ומקצועיות מרשימה ביותר. כמובן שגם את המוצרים הכי טובים בשוק מצאנו אצלו בחנות.

11. אנימל קלאב
בחנות הציוד והמזון לבעלי חיים אנימל קלאב בקרית שמונה, אפשר למצוא מבחר גדול של מוצרים ברמה הכי גבוהה. בביקורינו הפעם פגשנו דגים, עכברים, תוכים וכמובן את נמרוד מלכה.

12. מכבסת ורד
הגענו להגיד שלום לבנות המקסימות של מכבסת ורד שלא נחות לרגע - ממיינות, מכבסות, מגהצות, מקפלות ועוד, והכל בחיוך והנאה. כייף גדול בכל ביקור.

13. תֺם ברק ספורט תרפיה
לאדיר כאבה הכתף, אז הלכנו לבקר את תֺם ברק בקליניקה שלו בכפר גלעדי וקיבלנו כמה טיפים והסברים על שיקום. תֺם הדגים לנו כיצד לבצע תרגילים ומה אופן העבודה שלו. יצאנו בריאים וחזקים יותר.

14. מסעדת צ'יז פלוס
סתם ככה באמצע היום, עצרנו לאכול במסעדת צ'יז פלוס בבית הלל. קיבלנו עדכון מלירן גרבר, הבעלים של המקום, שהם בונים תפריט חדש טעים ביותר. מי צריך איטליה כשיש אותם!

15. עץ השדה
בדרך הביתה החלטנו לעצור לקנות משהו לבנות הזוג שלנו. ביקרנו בחנות עץ השדה בקרית שמונה ומצאנו מבחר ענק של פרחים, זרים, שוקולדים ומתנות יפות שאפשר להעניק לאלה שאנחנו אוהבים.

16. אקטיב ליין
בחנות אקטיב ליין שבקרית שמונה מצאנו ביגוד ממש שווה במחירים מעולים. עכשיו אפשר לעשות ספורט לבושים היטב.

17. מלגזות הצפון
באנו להגיד שלום לחבר'ה של מלגזות הצפון ממושב אמנון. הראו לנו קצת את אופן העבודה, הדגמים איתם עובדים, השכרת ומכירת המלגזות, השירותים שהם מספקים לחברות הגדולות בארץ ועוד. אין ספק שהם הכי מקצוענים שיש!

18. ספא פיורינה
את הסיבוב הענק הזה היינו צריכים לסיים בספא פיורינה שבמלון הגושרים. הצוות המדהים את המקום יודע איך לטפל בלקוחותיו עם היחס האישי, החיוך המקסים והדאגה לכל פרט. תודה על הפינוק!

ובכך תם לו עוד סיבוב קטן ומהנה בגליל המדהים שלנו. כייף גדול כמו תמיד לבקר ולהגיד שלום לכל אחד ואחת מבעלי העסקים וצוות העובדים שלהם.

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".