זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
view counter
מחפשים אימון פונקציונאלי המשלב קרוספיט, TRX ואקסטרים? אימוני כושר אישיים וקבוצתיים במתחם מאובזר וחדשני. קרוספיט קריית שמונה
השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע

מחוברים לגליל: מסעדות, טיולים ומה שביניהם

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
01.04.16

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

עוד שבועיים עמוסים בפעילויות, ביקורים ועבודה קשה הגיעו לסיומם. ושוב אנחנו שמחים לשתף אתכם עם חלק ממה שעבר עלינו. מסעדות חדשות נפתחו, טיולים שעשינו בטבע, למה התחפשנו בפורים ועוד... הכל בכתבה הבאה של מחוברים לגליל.

1. טאלי
נתחיל ביום ראשון ה-20.3.16, בו נערך ערב חגיגי לכבוד המסעדה ההודית החדשה "טאלי", שנפתחה בנופית חרמון. רבים הגיעו לפרגן, לטעום ולאחל בהצלחה לסרג'יו, קאלו והצוות. לא זכורה לנו התרגשות כזו גדולה מפתיחת מסעדה כלשהי באזור. החוויה ההודית האותנטית אשר מעניקה המסעדה, הן מבחינת הריחות והטעמים והן מבחינת האווירה הכוללת, גורמת להדים רבים כבר בפתיחה. בהצלחה!

2. האקדמיה למיוזיק פורם
באותו הזמן, לא הרחק משם, קיימה מורן קויפמן אימון במרכז שלה בקיבוץ דפנה.
יצא לנו לפגוש את הלוחמים והלוחמות הצעירים והוותיקים שלה. התרשמנו מאוד מהערכים, המסירות, המשמעת והמשפחתיות של כולם. אוס!

3. צ'יז
ערן פז, כתבנו לענייני כדורסל, שעבר לא מזמן לבית הלל, החליט שבא לו לאכול בחוץ, אבל בלי שהוא יצטרך לנסוע רחוק. אז דקה מהבית שלו, בתוך בית הלל, נמצאת מסעדת צ'יז המעולה. ערן הגיע לשם בערב פורים, אכל, התענג על המנות הנפלאות של המסעדה וכתב על כך בכתבה הבאה: "שווה לחכות לקינוח".

4. פורים בגליל עולה - גיבורי העל
צוות האתר חגג את פורים כמו שצריך ודאגו להתחפש כמו שצריך. ינאי שחם וארוסתו חדוה זיפר הרגישו גיבורים והתחפשו לסופרמן וסופרוומן.

5. פורים גליל עולה - הג'וקרים
אסף רוגני ובת זוגתו רעות נגר, זוג מצחיק גם ביומיום, החליטו להתחפש לג'וקרים.

6. פורים בגליל עולה - איזה קסם
גדעון ורדי, כתבנו לענייני כדורגל ובעל הפינה האהובה "החידון של גיש", רצה לתת כבוד לאחד הכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים
 שחקן העבר מג'יק ג'ונסון, ששיחק בלוס אנג'לס לייקרס.

7. פורים בגליל עולה - השבלוליות
רחל רז, כתבתנו לענייני עסקים בפינת ביזנס ופלז'ר, הלכה לבקר את חברתה ברטין עובד בחנות שבלול שבלהבות הבשן. השתיים עזרו למבקרים הרבים לבחור תחפושות, וכמובן התחפשו בעצמן.

8. אנימל קלאב
למרות שהייתה אווירה של פורים, נמרוד מלכה מאנימל קלאב לא לבש תחפושת
 אלו הרסטות האמיתיות שלו... נמרוד קיבל את פנינו בברכה כמו תמיד עם חיוך, קפה וחטיפים (לכלבים) טעימים מאוד. קיבלנו הסבר על המוצרים החדשים ובעיקר נהננו, כי זה מקום ממש נעים, גם לבעלי חיים וגם לאנשים.

9. טאבון בלדי
את השבוע סיימו ינאי וחדוה יחד עם המשפחה במסעדת טאבון בלדי שבמתחם נופית חרמון. הילאל מורד, הבעלים של המקום, דאג לפנק אותם כמו שצריך עם מגוון המנות הטעימות של המסעדה.

10. מאיר ברששת
בבית הדפוס של מאיר ברששת בקרית שמונה, הוא
ממתג, מעצב ומדפיס ללקוחותיו הכל, בנוסף לייעוץ העסקי שהוא נותן לעסקים. הוא כבר מתכונן לפסח ומכין הגדות בעיצוב אישי. רעיון נחמד לכל שולחן. אין ספק שהוא האיש וההגדה!

11. קפה לנדוור קרית שמונה
את השבוע השני פתחנו אצל נתנאל לוי בקפה לנדוור קרית שמונה שבקניון נחמיה. שתינו קפה טוב, יחד עם עוגיות טעימות וכמובן נהנינו בחברתם של הצוות המקסים.

12. אקסטרים רייד
קיבלנו הזמנה לצאת לשטח עם אפי גל-עד מאקסטרים רייד  טיולי אופניים חשמליים ברפטינג נהר הירדן. לא חשבנו פעמיים ויצאנו לדרך, יחד עם קבוצה של ארבעה חבר'ה מירושלים שהיו חייבים לחוות את החוויה היוצאת דופן הזו. איזה נופים, איזה אוויר ואיזה כיף!!

13. שניצליין קרית שמונה
שמענו שפתחו סניף של שניצליין בקניון נחמיה בקרית שמונה, אז עצרנו לביקור ולטעום. המנות הגדולות והטעימות והיחס הנפלא שקיבלנו, בהחלט השאירו עלינו רושם טוב. בהצלחה לפיראס קבלאן ולחבר'ה שלו!

14. באולינג סנוקר מקסים
קצת אחרי השניצל הטעים שאכלנו, התחשק לנו לשבור את השגרה ולבלות במקום מהנה באמת. אז הגענו לבאולינג סנוקר מקסים שבקניון נחמיה קרית שמונה ושיחקנו כמה משחקים.

15. בטעם הסיני
באנו בעקבות ההמלצות והניחוחות, נשארו בעקבות הטעם במסעדת "בטעם הסיני" בניהולו של דיויד קוצר הנחמד. שמועות שהגיעו לאוזנינו מספרות שבקרוב תראו אותם בערוץ 2...

16. ג'יפשוע
יצאנו לטיול שטח מהנה עם יהושע בן ששון מראש פינה, בעל ה"ג'יפשוע" הידוע. מעבר לנופים היפים שראינו, נהנינו מסיפורים מעניינים ופיקאנטיים על דמויות ואירועים שהיו באזור. אחלה ג'יפ, אחלה בן אדם ואחלה חוויה.

17. קפה קפה קרית שמונה
תקף אותנו רעב אדיר, ולמזלנו היינו במתחם ביג בקרית שמונה, אז אכלנו ארוחה טעימה בקפה קפה קרית שמונה. לאחר מכן היינו מסודרים לכל היום.

18. מאמו
חנות מוצרי תינוקות "מאמו" נפתחה לא מזמן באזור התעשייה הצפוני של קרית שמונה. הלכנו לבקר אותם ולאחל להם בהצלחה. החנות מציעה מגוון ענק של מוצרים להורים ולתינוקות והצוות המקסים תמיד שמח לארח.

19. פוקצ'ה
את הסיבוב מסיימים במסעדה ותיקה ואהובה  מסעדת פוקצ'ה שבגן הצפון, אותה פקד מנהל התוכן שלנו אסף רוגני. רק מהמנות הראשונות אפשר להתמלא!

הנה הגיע לו עוד סיבוב מהנה ביותר לסיומו. מקווים שנהניתם אפילו במעט כפי שאנחנו. צאו ובקרו בעסקים המקומיים.

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS
view counter
מחפשים אימון פונקציונאלי המשלב קרוספיט, TRX ואקסטרים? אימוני כושר אישיים וקבוצתיים במתחם מאובזר וחדשני. Sweat Box קריית שמונה
הפיראט האדום וכל השאר סתם שודדים!
זקוקים לחנות מחשבים איכותית עם שירות התקנות מקצועי ואמין? פתרונות מחשוב וסלולר לבית ולמשרד. LP מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים
view counter
מחפשים עבודה בגליל ובגולן? בואו למצוא את העבודה הבאה שלכם עוד היום! ללוח הדרושים המלא של גליל עולה הקליקו כאן >>
ברק מערכות
הם מקצועיים, אמינים והשירות שלהם מדהים. החבר'ה האלה יודעים להזיז את כל הגלגלים. בייקרס אליפלט - רוכבים לשיאים חדשים
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים, תוכים וארנבים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.