האיש שירגיש, יקפיץ וילהיב את הקהל שלכם. מי שידאג להרים את האירוע שלכם לגבהים חדשים. DJ אילון ישראל – תקליטן הבית של הצפון!
view counter
מחפשים כרטיס כניסה לעולם הדיגיטלי? כך עושים היום עסקים - בקלי(ק)-קלות! כרטיס ביקור דיגיטלי - הנוכחות שלכם ברשת Card Online
מחפשים בילוי מהנה עם חברים, משפחה או קבוצה מגובשת מהעבודה? בילוי אמיתי זה מרכז קנדה. לפרטים נוספים >>

מחוברים לגליל: מסיימים שנה בסטייל

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
31.12.16

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

חודש דצמבר היה מלא בפעילויות מעניינות... ביקרנו עסקים רבים, אכלנו, שתינו, קנינו, חגגנו, עשינו כושר, ואפילו התחדשנו בלא מעט מוצרים לאתר. הצטרפו אלינו לכתבה המסכמת את פעילותנו בשטח בחודש האחרון של 2016.

1. EMS Plus ראש פינה
אחרי שאמרו עלינו שאנחנו כל הזמן אוכלים, החלטנו לעשות מנוי בסטודיו אימוני הכושר EMS Plus של טלי קוצ'ר ומוטי כהן בקניון החאן של ראש פינה. האימון האינטנסיבי והיעיל (20 דקות בלבד!) יכין אותנו שנהייה חטובים ומוכנים לקיץ הקרוב.

2. בורגרים בר קריית שמונה
סניף בורגרים בר קריית שמונה, של שלומי אתדגי ושחר קדוש במתחם מבנה, חגג החודש שנתיים לפתיחה ואנחנו היינו שם כדי לחגוג איתם וכמובן לאכול. נאחל להם שימשיכו לספק אווירה טובה ואוכל טעים ללקוחותיהם הרבים!

3. עם הזרם
את עמירם גליקסמן, הבעלים של חברת "עם הזרם" קשה מאוד לתפוס. למה? כי הוא עמוס בעבודות חשמל מפה ועד הדרום. התמזל מזלנו ותפסנו אותו רגע לפני יציאה נוספת לשטח. אם לא ידעתם, עמירם תורם רבות לספורט בגליל ומשמש ספונר של הליגה האזורית בכדורסל כבר מספר שנים.

4. אנימל קריית שמונה
בחנות החיות אנימל קריית שמונה אנחנו מאוד אוהבים לבקר... לא רק בגלל המבחר, השירות והאיכות של המוצרים, אלא בגלל האישיות המיוחדת של נמרוד מלכה. בביקור האחרון היו חשובים לו שני דברים: שאיזי יישאר ולפרגן לגליל עולה עם סרטון. לצפייה בסרטון לחצו כאן!

5. רב בריח
רגע לפני הפתיחה הרשמית של רב בריח באזור התעשייה של קריית שמונה, הגענו להתרשם מהמקום, הדלתות ולברך את הצוות בהמון הצלחה. השמועות אומרות שהדלת החדשה למשרד תהייה רב בריח.

6. כשגיש פגש את יאיר לפיד
שתי דמויות שמאוד אוהבות את הגליל נפגשו במכללת תל חי. האחד הוא גדעון (גיש) ורדי - כתבנו במשחקי הכדורגל של קריית שמונה ומחבר החידות של הפינה "החידה השבועית של גיש", והשני הוא לא אחר מאשר ח"כ יאיר לפיד - יו"ר סיעת יש עתיד שהגיע לתמוך בגליל.

גיש ויאיר לפיד

7. פאב הפטריה
בצהרי היום, בזמן ששורש (עודד טל) הבעלים של פאב הפטריה בקיבוץ דן עמוס בקביעת לו"ז ההופעות לחודש הבא ובזמן שמציפים אותו בטלפונים כדי להזמין כרטיסים, עצרנו אצלו לבירה ועדכונים על מה יהיה בזמן הקרוב בפאב הוותיק והמצליח שלו. יהיה מעניין!

8. דור אלון גז גליל עליון
הלכנו לבקר בסניף דור אלון גז גליל עליון, המציע מגוון שירותים של אספקת פתרונות גז, ייעוץ, תכנון והקמה של מערכות שיחממו לכם את החורף. בנוסף, ראינו את מגוון התנורים ושאר המוצרים במחסן הגדול שבאזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה. החורף הזה כבר יותר חם בזכותם.

9. מוטי חומוס
לא עמדנו בפיתוי וקפצנו לטרוף מנת חומוס וכמה כדורי קובה אצל מוטי. כמה שאנחנו מכורים!

10. צדק חייתי
בחנות צדק חייתי שבאזור התעשייה הדרומי בקריית שמונה אפשר למצוא הכל לחיות שלנו. ראינו שמעבר למוצרים המתאימים לכלבים וחתולים, יש גם דגים, ארנבים ותוכים שאפשר לאמץ. ליטפנו, האכלנו ונהנינו מכל רגע.

11. בר בשר
לאחרונה החלו באיטליז מעדנייה "בר בשר" שבצומת הגומא להכין אוכל במקום. היינו חייבים להגיע ולטעום. מיכאל וולף וארז ריבר דאגו להכין לנו סנדוויצ'ים שאפשר למצוא רק אצלם. למקום נהרו אנשים רבים שרצו לנסות את הקונספט החדש שלהם.

12. בטעם הסיני
לאחר שצפינו כולנו בתוכנית "המהפכה במטבח" של שף אסף גרניט עם המסעדה האהובה "בטעם הסיני" בקריית שמונה, הזמינו אותנו האב והבן של משפחת קוצר, ירון ודיויד, לבוא ולטעום את המנות החדשות. כמו כל ביקור שהיה לנו עד כה - ממש טעים! הפעם ירון לא ויתר לנו וביקש להודות לנו על התמיכה והכין סרטון בו הוא מספר על המסעדה ועל הפרסום בגליל עולה. לסרטון לחצו כאן!

13. מלגזות הצפון
הגענו לבקר את אלי בוקר בעסק שלו - מלגזות הצפון במושב אמנון. אלי הראה לנו קצת את אופן העבודה ואת הכלים איתם הם עובדים. הוא הסביר על השכרת ומכירת המלגזות, ועל השירותים שהם מספקים לחברות קטנות וגדולות ברחבי הצפון. לא הצלחנו התאפק ועלינו לשחק קצת עם הכלים. לא הרסנו הרבה בזמן הקצר שהיינו עליהם...

14. מאיר ברששת
קפצנו לבקר את אחד הלקוחות היותר חביבים באתר שלנו, אדם יקר ונפלא, מאיר ברששת, שיודע תמיד לומר מילה טובה, לפרגן לנו ולתת טיפים חשובים ומועילים, מתוך הידע והניסיון שצבר עם השנים.

15. פרנג'ליקו ראש פינה
בין פגישה לפגישה החלטנו שאת ארוחת הצהריים אנחנו חייבים לעשות במסעדת פרנג'ליקו בראש פינה. האוכל המצוין, השירות והאווירה הפכו את ההפסקה לחוויה. יצאנו שבעים אבל עם טעם של עוד!

16. דארמה בר
בקיבוץ הגושרים קיים מקום מיוחד שמביא הופעות טובות, מספק מקום בילוי בלילות, והכל באווירה נפלאה. אנחנו נהנים כל פעם ב"דארמה בר", ונראה שגם החבר'ה על הבר מבלים שם כל הזמן.

17. טאלי
מסעדת טאלי ההודית במתחם נופית חרמון החלה בקונספט חדש - ימי שישי בופה. האוכל הטעים יוגש לסועדים ישר מהכלים המיוחדים שהביאו מהודו.

18. גולדה
מסיימים את השנה בטעם מתוק. ביקור בגלידה גולדה במתחם גן הצפון, זו הדרך הנכונה לחתום את 2016. הבעיה שהמבחר כל כך יפה וטעים, שאנחנו לא בטוחים כל פעם מה לקחת.

מקווים שנהניתם לפחות כפי שאנחנו נהנינו מהחודש האחרון. צאו לבלות ולהכיר את העסקים הנפלאים שיש לנו כאן בגליל.

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".