מייסטר שיווק פירות
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
חוזרים ללימודים עם דף חלק - למשרד, ללימודים, לאומנות...

מחוברים לגליל: כובשים את הגליל

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
03.12.16

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

חודש נובמבר היה משוגע... ביקרנו אצל עסקים רבים, אכלנו, שתינו, קנינו, עשינו כושר, ואפילו התחדשנו בלא מעט מוצרים לאתר. הצטרפו אלינו לכתבה המסכמת את פעילותנו בשטח בחודש האחרון.

1. בורגרים בר קריית שמונה
סניף בורגרים בר קריית שמונה, של שלומי אתדגי ושחר קדוש במתחם מבנה, חוגג השבוע שנתיים לפתיחה ואנחנו היינו שם כדי לעזור להם להתארגן, לנפח בלונים וכמובן לאכול. נאחל להם עוד שנים של הצלחה!

2. ינקי אילן ושלומי שלטים
בשעה טובה, צוות המכירות של גליל עולה בורך במכונית חדשה, אבל לפני שהתחלנו לקרוע את העמק הבנו מהר מאד שהתחנה הראשונה תהיה ינקי אילן ושלומי שלטים, לצורך עיצוב מחדש. מי כמונו מכירים את החשיבות של העטיפה ומי מתאים כמוהם לצורך המשימה. התוצאות לפניכם.

3. יריד יזמות תל חי
בהמשך לשיווק והמיתוג של האתר, הצבנו דוכן ביריד היזמות שהתקיים בתל חי. השתמשנו גם ברולאפ החדש שהכנו אצל ינקי שלטים וסיפרנו למבקרי היריד על האתר.

4. תריסי שמוליק
חברת "תריסי שמוליק" באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה עברה מיתוג מחדש ואנחנו עצרנו לבקר אותם כדי לראות איך יצא... מה דעתכם?

5. כשגיש פגש את פרידמן
שתי דמויות מאוד מוכרות נפגשו במסיבה בקיבוץ שמיר. האחד הוא גדעון (גיש) ורדי - כתבנו במשחקי הכדורגל של קריית שמונה ומחבר החידות בפינה "החידה השבועית של גיש" והשני הוא לא אחר מאשר טל פרידמן - בדרן והקול של היונה בפרסומת של ביטוח ישיר.

גיש וטל פרידמן

6. מכבסת ורד
החלטנו לקפוץ לבקר את ורד והעובדים החרוצים באחד העסקים הגליליים שאנחנו יותר אוהבים ומעריכים - מכבסת ורד. הם שמעו מורד על כל החידושים ועל אופי העבודה במכבסה וגם על השירות הייחודי שהם מציעים הכולל ניקוי יבש גם בבית הלקוח.

7. אלתרמנס
עצרנו להתרענן ולראות מה חדש בחנות הטריאתלון "אלתרמנס - המרכז לספורט בצפון". מעבר לציוד האיכותי שהם מציעים, למגוון על המדפים ולשירות המצוין שהם נותנים, התרשמנו בעיקר מהחיוכים, של צוות העובדים ושל הלקוחות הרבים. מסתבר שבאמת קורים שם דברים טובים.

8. פיצה נירו
לא עמדנו בפיתוי וקפצנו לטרוף את הפיצות הנפלאות של "נירו" בגן הצפון. כמה שאנחנו מכורים!

9. חומוס בלו בס וטאלי
הטירוף החדש של המסעדות חומוס בלו בס קריית שמונה וטאלי ההודית - שטרות כסף למימוש בין המסעדות. סרג'יו הלמן יצא עם קונספט חדש וייחודי ומחלק לכם כסף... לכל הפרטים לחצו כאן!

10. חוות צעדים ראשונים
שי ניידרמן מחוות צעדים ראשונים בכפר סאלד, הזמין אותנו לביקור ורכיבה. אהבנו לראות את השילוב הנדיר בין האנשים לבין הסוסים, יש משהו מיוחד ומהפנט בקסם הזה שבמגע ובהבנה בין אדם לחייה. החווה מרווחת ומטופחת ומציעה שיעורי רכיבה, רכיבה טיפולית ופנסיון סוסים.

11. בטעם הסיני
את המסעדה המצוינת "בטעם הסיני" אנחנו מכירים ואוהבים, גם את תוכניתו של אסף גרניט "מהפכה במטבח" אנחנו מכירים ומעריכים. לאחר שצפינו כולנו באסף מבקר את בעלי המסעדה ירון קוצר, טועם, בוחן ונותן טיפים חשובים, נהיינו רעבים אז הלכנו לטרוף בממלכת המוקפצים. זה היה ממש טעים!

12. איב מוסרי פילאטיס
קפצנו לבקר את איב מוסרי בסטודיו המרשים שלה לפילאטיס. דיברנו, התפעלנו מהמקום ומהציוד המתקדם, נהנינו מקבלת הפנים הנעימה וגם צילמנו את השיעורים שהעבירה. את האווירה המצויינת ואת היחס הנפלא של איב המקסימה אי אפשר להעביר רק בעזרת תמונה.

13. דף חלק
קפצנו לבקר את אחד הלקוחות היותר ותיקים וחביבים באתר שלנו (10 שנים!) - יוני טל, בעלי חנות "דף חלק", אשר לא התבייש לעמוד מול המצלמה (גם סטילס וגם וידאו) ולספר בקצרה על העסק שלו ועל הקשר החם עם גליל עולה.

14. מיוז
יצאנו לבלות ולאכול במסעדה הנהדרת "מיוז" בקריית שמונה. היין שזרם לכוסות, המנות הנפלאות שהוגשו, היחס המצוין של הצוות והאווירה הנעימה שמאפיינת כל כך טוב את המקום הקסום הזה, הפכו את הערב לבלתי נשכח.

15. עולם ומלואו
נתקלנו במשאית של החנות הנפלאה "עולם ומלואו" בזמן שהיינו במכללת תל חי. נזכרנו שאנחנו צריכים משהו משם, אז קפצנו לחנות באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה וגילינו שוב שאפשר למצוא הכל לבית, לעסק ולמשרד ובמחירים מעולים. התחדשנו במוצרים שווים למטבח הביתי שלנו.

16. תם ברק
השם שלו נקשר בדרך כלל בסיפורים שאנחנו שומעים מספורטאים שעברו פציעות או אנשים שסבלו מבעיות אורתופדיות שונות וכמעט איבדו תקווה, אחרי שחשבו שהם ניסו כבר הכל ושום דבר לא יכול לעזור. עד שהם הגיעו אליו. אז גם אנחנו החלטנו לקחת את המצלמה ולהגיע לקליניקה של ת'ם ברק, לא כי נפצענו, אלא כי התרשמנו.

17. בייקרס אליפלט
כמו בכל ביקור אצל אלירן סעדה בבייקרס אליפלט, אנחנו מרגישים בבית. ראינו את הדגמים החדשים, את האביזרים הכי טובים בשוק וכמובן פגשנו את הצוות הנחמד שעובד במקום. יאללה, יצאנו לרכב!

18. דארמה בר
אנחנו רגילים לעומס הרב סביב אחד הברים האהובים בגליל, אז ניצלנו את שעות היום כדי להתפרע ב"דארמה בר". מזל שלא כל הלקוחות מבלים בכזה טירוף, אחרת המקום היה קורס.

19. סטודיו נועה
נסעו לקיבוץ דפנה לבקר את נועה בנאי בסטודיו המקסים שלה. מיד כשהגענו הרגשנו באנרגיות הטובות ובאווירה הנעימה. עושה רושם שכל המתאמנות במקום הן חלק ממשפחה תומכת וחמה, ממליצים גם לכן להצטרף אליהן ולהיות תמיד בתנועה.

20. Dr. Cell
לקחנו את החבר החדש (הרולאפ שלנו) וקפצו לבקר חבר ותיק - עידו אדלר מחנות ומעבדת הסלולר Dr. Cell. ולכם אנחנו יכולים להמליץ בחום על האיש הנהדר הזה, גם שירות, גם מקצועיות וגם יופי של חבר!

21. גומת חן
התרגשנו מהצטרפותה של אתי רוזן, בעלת מכון הטיפולים הביוקוסמטיים "גומת חן", לקהילת המפרסמים שלנו ושלחנו את גל ובת-אל להכיר את המקום ואת אתי המקסימה. שמענו שהיא ממש מוכשרת ומצטיינת בתחומה והתרשמנו ממנה ומהקליניקה שלה מאוד.

22. יין בעיר קריית שמונה
בנוסף למבחר העצום של המשקאות שהם מציעים, לשירות החם והנעים ולידע הרב שלהם בתחום, החבר'ה בחנות יין בעיר קריית שמונה החליטו לפנק אותכם אפילו עוד יותר ולהביא את המזל הישר אליכם - מעכשיו ניתן גם למלא לוטו במקום!

23. אקטיב ליין
גם אנחנו מקווים לחורף חם ונעים, אלא שהפעם החלטנו להיות חכמים ולהצטייד מראש בביגוד מתאים. קפצנו לבקר את מתי סופר בחנות "אקטיב ליין" ונהנינו משירות מצוין, יחס חם ומבצעים משגעים.

24. אנשהוא פאב
לסיכום החלטנו לעצור לכוס בירה באנשהוא פאב. ללא ספק מקום טוב לסיים בו את היום ולסגור את החודש המוצלח ומהנה שעבר עלינו.

מקווים שנהניתם לפחות כפי שאנחנו נהנינו מהחודש האחרון. צאו לבלות ולהכיר את העסקים הנפלאים שיש לנו כאן בגליל.

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".