האיש שירגיש, יקפיץ וילהיב את הקהל שלכם. מי שידאג להרים את האירוע שלכם לגבהים חדשים. DJ אילון ישראל – תקליטן הבית של הצפון!
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
זקוקים לחנות מחשבים איכותית עם שירות התקנות מקצועי ואמין? פתרונות מחשוב וסלולר לבית ולמשרד. LP מחשבים לאנשים שבאמת אוהבים מחשבים

מחוברים לגליל: חגים וחוגגים

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
31.10.16

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

חודש אוקטובר היה רווי חגים, אבל אנחנו המשכנו כרגיל לבקר עסקים, לעודד את קבוצות הספורט שלנו, לאכול, לצלם ולהמליץ לכם איפה כדאי לכם לקנות ולבלות. הצטרפו אלינו לכתבה המסכמת את הפעילות שלנו בשטח.

1. LP מחשבים
החבר'ה של LP מחשבים לא רק נראים עסוקים, הם כל הזמן עובדים, רצים ממקום למקום, מטפלים בלקוחות הרבים, מבררים עניינים, בודקים שוב משהו במחשב ולא תמיד מוצאים זמן להתיישב... אבל לזכותם ייאמר שכל זה נעשה מתוך אכפתיות, התחשבות וכוונה טהורה לתת את השירות הטוב ביותר, לכמה שיותר לקוחות, כמה שיותר מהר.

2. אנימל קריית שמונה
שמענו שנמרוד מלכה, הבעלים של חנות אנימל קריית שמונה, כל היום טוחן חטיפים בריאים. אז נכנסנו לבדוק במה מדובר... כשגילינו שהחטיפים מיועדים לכלבים, החלטנו שרק נאחל לו בתיאבון. אז בתיאבון נמרוד!

3. עיוני
אומרים שבמטולה נמצאת "הגדר הטובה", כך מכנים אותה המקומיים. אז בשבילנו במטולה נמצאת גם הפינה הטובה, בה אנחנו אוהבים לאכול טוב ולהירגע, כך אנחנו מכנים את מסעדת "עיוני". עשו לעצמכם טובה - קפצו לבקר בפינה המקסימה הזו, נירו והעובדים תמיד מחייכים ויציעו לכם חומוס ביתי אמיתי, סנדוויצ'ים מושקעים, פיצות מטריפות ועוד מגוון תוספות, לצד בירה קרירה ואווירה מעולה.

4. תריסי ש. זוהר
שמענו שהחבר'ה החרוצים בחברת "תריסי ש. זוהר" עובדים קשה בכל השנה, אז עצרנו לבקר אותם בתקופת החגים, אך מסתבר שהם לעולם לא נחים... כל עוד יש עבודה - זו תמיד ברכה!

5. כשגיש פגש את קופמן
שני פרשני ספורט ידועים נפגשו במהלך משחק הבית של עירוני איתוראן קריית שמונה מול האלופה מבאר שבע. האחד הוא גדעון (גיש) ורדי - כתבנו במשחקי הכדורגל של קריית שמונה ומחבר החידות בפינה "החידה השבועית של גיש" והשני הוא לא אחר מאשר רון קופמן - פרשן ערוץ הספורט.

גיש וקופמן

6. מוטי חומוס
תמיד שמח אצל מוטי ברהום. פרלמנט מרשים ביותר של מכובדי האזור הגיעו כדי למלא את המצברים בסלטים ובחומוס הטעים של מוטי. לא בטוח שהם מודים בזה, אבל לפעמים החומוס הוא רק תירוץ... האווירה, החברה והדיונים הם אלו שהופכים את המקום לכל כך אהוב בקרב הלקוחות הרבים.

7. מנשה משקאות
בשיא הלחץ של החגים, כאשר כולם מגיעים לרכוש יינות ומתנות לאורחים ולמשפחות, הגענו לחנות מנשה משקאות בקריית שמונה. אבי והצוות שלו דאגו שכולם ייצאו שמחים ומרוצים לערבי החג.

8. פיצה נירו
לא עמדנו בפיתוי וקפצנו לבחון מקרוב איך ניר הראל מכין את הפיצות הנפלאות שלו ב"נירו", החל משלב הכנת הבצק, דרך פיזור הרוטב והתוספות וכמובן שלא פספסנו את שלב הטעימות.

9. טאלי
עצרנו להגיד שלום לקאלו באבא והצוות שלו במסעדה ההודית טאלי שבמתחם נופית חרמון. הריחות והמנות שיצאו משם, לא אפשרו לנו ללכת בלי לאכול משהו. אז קאלו מיד הכין לנו סמוסה נפלא ופינק בקינוח. היה טעים בטירוף!

10. בורגרים בר קריית שמונה
איפה אפשר למצוא המבורגר טוב באמצע היום? במסעדת בורגרים בר קריית שמונה מכינים המבורגרים איכותיים, טריים ומשביעים. למרות הגודל, לא יכולנו להסתפק רק באחד... אם עוד לא טעמתם, אנחנו ממליצים לכם לנסות.

11. הפועל גליל עליון מנצחת את רמת השרון
יצאנו לעודד את הפועל גליל עליון אשר זכתה בניצחון ראשון העונה – 74:75 ביתי על א.ס רמת השרון. נהנינו מאווירה נפלאה באולם הפיס בכפר בלום וקיבלנו משחק מותח ביותר שהסתיים לאחר דרמה אדירה.

12. קפה קפה קריית שמונה
פגשנו את משפחתו של יואב ביטון (מנהל מועדון טריאתלון גליל עליון) ובה גם האחיות ליאת דהן ויפעת אלמליח - שחקניות כדורשת מוכשרות בקבוצות מהעיר קרית שמונה, אשר הפיגו חלק מההתרגשות בבוקר החתונה של האח הקטן בארוחה מפנקת ב"קפה קפה", סניף מתחם "ביג" בקרית שמונה. אל תדאגו, גם אנחנו הספקנו לאכול ארוחת בוקר כמו שצריך.

13. משתלת עלה ופרח
ינאי שחם, הבעלים של האתר, התלבט מה להביא כמתנה לחג. ואז הוא נזכר שבקיבוץ דפנה ישנה משתלת "עלה ופרח" שתמצא עבורו בדיוק מה שהוא מחפש. אז עם עציץ וחיוך הוא יצא לערב החג.

14. פרנג'ליקו ראש פינה
מסיימים עם בילוי נחמד במסעדה האסייתית המצוינת בראש פינה, אשר הפגיש אותנו עם כמה אושיות ספורט שהגיעו עם נשותיהם. בין הנוכחים: אנשי הכדורסל הצפתיים – המאמן שלום (פופי) חדד ושי קדוש ושופט הכדורשת אילן יפרח. החבר'ה חגגו לאילן יומולדת שמח במיוחד. המון מזל טוב!!

15. טיולי הדן
החלטנו שהזמן הכי טוב לבקר את גיא זהבי ב"טיולי הדן" שבקיבוץ דפנה, זה רגע אחרי שהחגים והעומסים נגמרו. תפסנו אותו לשיחה והתעדכנות על הקיץ והחגים שעברו עליו ועל העסק שלו וכמובן קיבלנו הסבר על ההיצע הענק שקיים במקום למטיילים שמגיעים אליו.

16. פוקצ'ה
אפילו שאכלנו כל כך הרבה בזמן החגים החודש, החלטנו שצריך להתפנק בארוחה טובה במסעדת פוקצ'ה שבגן הצפון כדי לסגור את החודש בצורה מושלמת. כמו תמיד, טעים ומהנה!

מקווים שנהניתם לפחות כפי שאנחנו נהנינו מהחודש האחרון. צאו לבלות ולהכיר את העסקים הנפלאים שיש לנו כאן בגליל, ואם יש לכם זמן, תעודדו את קבוצות הספורט באזור. שנה טובה ומהנה לכולם!

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
בטניס הילד שלך כוכב. המרכז לטניס בישראל - קריית שמונה מעצבים אלופים לחיים כבר 40 שנה!
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים, תוכים וארנבים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
הפיראט האדום וכל השאר סתם שודדים!
השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע
איטליה הקטנה
צ'יז פיצה - Cheese Pizza
הם מקצועיים, אמינים והשירות שלהם מדהים. החבר'ה האלה יודעים להזיז את כל הגלגלים. בייקרס אליפלט - רוכבים לשיאים חדשים