גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים, תוכים וארנבים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.

מחוברים לגליל: אוכל כושר ופינוקים

מאת:
מערכת גליל עולה
בשם:
גליל עולה
תאריך:
05.03.16

מחוברים לגליל - כל מה שקורה אצלנו מאחורי הקלעים. גליל עולה - אתר הספורט של הצפון

עוד סבב של ביקור בעסקים המקומיים מלא באוכל, פינוקים וכושר. איזה מסעדות, חנויות בגדים, ספא, מרכזי ספורט ועוד ביקרנו? הכל בסיכום גליל עולה בשטח.

1. חומוס בלו בס

אחד ממשתפי הפעולה הוותיקים של האתר הוא סרג'יו הלמן מחומוס בלו בס. סרג'יו הנדיב העניק שוברי מתנה נוספים לספורטאים המצטיינים בגליל. שוב תודה וכל הכבוד!

2. פיצה נירו
לאחר עוד ארוחה טעימה אצל ניר הראל התותח מפיצה נירו, נכנסנו להציץ במטבח וראינו אותו כבר עובד על ההזמנות הבאות. עם פיצה כזו טובה, אין פלא שיש כל כך הרבה הזמנות.

3. פיורינה ספא מן הטבע
ביקור נחמד בפיורינה ספא מן הטבע של מלון הגושרים, איפשר לנו להמשיך את היום רגועים ושלווים ביותר. אין ספק שהספא, האווירה והצוות במקום, נותנים לכל מי שמגיע את ההרגשה הנפלאה הזו.

4. החומוסיה ברסקו
כתבנו המוכשר אורי שמיר הגיע לביקור בצפון ורצה לאכול מנת חומוס. אז עצרנו לאכול אצל צביקה הוכשטיין ב"החומוסיה ברסקו" שבקרית שמונה. היה טעים כרגיל וסידר אותנו לכל היום.

5. קסטרו נחמיה קרית שמונה
בכל ביקור אצל החבר'ה של קסטרו נחמיה בקרית שמונה אנחנו מתרשמים מהמגוון הענק של הבגדים היפים וכמובן גם מהשירות האדיב של הצוות. אפילו חידשנו את המלתחה על הדרך.

6. טאבון בלדי
לאחר חודש שמסעדת טאבון בלדי החדשה פתחה במתחם נופית חרמון רצינו לראות איך הולך. את פנינו קיבלו כרגיל בחום החבר'ה הנחמדים של המסעדה, הלאל מורד, באסל ספדי ואייל זידאן. כמובן שגם אכלנו סמבוסק טעים ביותר. ראינו גם תפריט חדש הכולל בשרים על האש, חומוס ועוד.

7. פרנג'ליקו ראש פינה
כתבנו המסור גדעון "גיש" ורדי יצא לאכול במסעדת פנג'ליקו ראש פינה. גיש טעם ממגוון המנות הטעימות של המסעדה ונהנה מהאווירה הטובה של המקום.

8. בר בשר
הגענו לאיטליז מעדנייה בר בשר שבצומת הגומא. התרשמנו מהמגוון והאיכות של הבשרים, הגבינות, הרטבים והמוצרים הנלווים שהופכים את המטבח והארוחה שלנו להרבה יותר טעימה. ברור לכם שלא יצאנו בידיים ריקות והכנו ארוחת מלכים לאחר מכן.

9. מרכז הטניס קרית שמונה
אחרי כל הארוחות, היינו צריכים גם ספורט... שמענו על פרויקט מדהים של המרכז לטניס קרית שמונה לילדים באזור. היינו חייבים להגיע, לשמוע ולהתרשם. ליאור שפירא והצוות המדהים שלו במרכז שיחקו עם הילדים שמשתפרים בצורה מרשימה מאימון לאימון.

פרסום תגובה חדשה

CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".