גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter
מייסטר שיווק פירות
view counter
גוף חטוב ומעוצב ב- 20 דקות אימון פעם בשבוע! הצטרפו לעשרות מתאמנים שכבר רואים תוצאות! EMS PLUS ראש פינה
view counter

מועדון הכושר בי אקטיב - החוגים שלנו

תגיות:
דף הבית   אודות   מערכת שעות   החוגים שלנו   ארכיון
צור קשר   מבצעים והטבות   חנות בגדים   אתר הבית   פייסבוק
מועדון הכושר ועיצוב הגוף בי אקטיב
עיצוב וחיטוב
אם אתם מעוניינים לחזק, לעצב ולחטב תוך כדי את הגוף, שיעור עיצוב וחיטוב הוא הפתרון המושלם עבורכם. מדובר על שיעור כושר ששם דגש על היציבה הנכונה ועל גמישות השרירים תוך כדי שמירה על הנשימה בקצב הנכון. כמו כן, בשיעור זה מחוזקים שרירי הבטן הירכיים, הידיים, הרגליים ובית החזה, תוך כדי שיפור גמישות המפרקים והשרירים. קראו עוד

 

three in one
על מנת למקסם את התוצאות של אימוני עיצוב הגוף המומחים ממליצים לחלק את העבודה לשני אימונים, אימון לפלג גוף עליון ואימון לפלג גוף תחתון. אימון three in one הוא האימון המושלם להשגת הפרופורציות הנכונות בחלק גוף תחתון. קראו עוד

 

זומבה
אם אתם מעוניינים לשרוף קלוריות ולחטב את הגוף בצורה כיפית, זומבה הוא השיעור בשבילכם, כי מדובר על שיעור אירובי בקצב לטיני סוחף המשלב פעילות ספורטיבית עם מקצבים דרום אמריקאיים. לאימון זה יתרונות רבים כמו שריפה מוגברת של קלויות, חיטוב אינטנסיבי של הבטן והישבן, שיפור סבולת לב-ריאה ושל גמישות השריר. כמו כן מדובר על אימון באווירה כיפית ולצלילי מוזיקה מטריפה. קראו עוד

זומבה

 

ספינינג
ספינינג נחשב לאחת מפעולות הספורט הנפוצות והאהובות המבוצעת באמצעות אופן סטטי מיוחד. הוא שייך לקטגוריית הפעילויות האירוביות, כאשר כל שיעור נמשך בין 45 ל-60 דקות בהדרכת מדריך מוסמך. האימון מבוצע עם מוזיקה ובמהלכו נעשה שינוי מצבי גוף על מנת לעבוד על קבוצות שרירים שונות תוך כדי פיתוח סבולת לב-ריאה. קראו עוד

ספינינג

 

אקסטרים פיטנס
אימון אקסטרים פיטנס נועד על מנת לחזק ולעצב את השרירים תוך כדי ביצוע רצפים אירוביים ואנאירוביים. במהלך האימון העלייה והירידה בדופק חדים וסגנון האימון המשולב מאפשר לעבוד באימון אחד גם על העיצוב וגם על חיזוק השרירים, תוך כדי שריפת השומנים. קראו עוד

 

פילאטיס
אימון פילאטיס מבוסס על שישה עקרונות; ריכוז, שליטה, זרימה, דיוק, מרכז ונשימה. השיטה הומצא בתחילת המאה על ידי ג'וזף פילאטיס על מנת לסייע בתהליך השיקום של החיילים וכיום פילאטיס נחשבת לאחת משיטות האימון הפופולאריות. האימון הזה בנוי מסדרת תרגילים מייצבים ומטרתו לשפר את תהליך גיוס השרירים הנכונים לביצוע כל פעולה פיזית. קראו עוד

 

אינטרוול חדר כושר
אם אין לכם זמן להתאמן שעות ארוכות בחדר כושר אבל חשוב לכם לשמור על גוף מחוטב, אימון אינטרוול חדר כושר יתאים לכם בול. זוהי השיטה היעילה ביותר לשילוב בין עבודה עם משקולות לבין עבודה אינטנסיבית לשריפת השומן והתוצאות נראות לעין תוך זמן קצר! אז בואו והתנסו באימון מגוון מאתגר אינטנסיבי אך קצר וקולע בול. קראו עוד

חדר כושר

 

אינטרוול
אימון אינטרוול נועד על מנת לעבוד בדופק גבוהה על שריפת השומנים, לפתח את סבולת לב-ריאה ולעבוד על עיצוב של השרירים בכל הגוף. מדובר על האימון המושלם למי שאוהב עבודה אינטנסיבית ורוצה בביקור אחד בחדר כושר לשלב את כל העולמות ולהשיג את התוצאות המרביות תוך פרק זמן קצר. קראו עוד

 

עיצוב ישבן ברזילאי
אימון זה מתמקד בעיצוב וחיטוב של אזור האגן והוא מיועד להצרת ההיקפים באזור הישבן והירכיים. הוא מיועד בעיקר לנשים ובמהלכו מבוצעים תרגילי רצפה ללא מכשירים או תרגילי רצפה המשלבים שימוש במכשירים כמו רצועות, גומיות או כדור פיטבול. קראו עוד

 

עיצוב דינמי
אם אתם אוהבים אימונים קצביים בשיטת אינטרוול, אימוני עיצוב דינאמי יענו לטעמכם, כי מדובר על אימונים המשלבים אימון תנועתי בליווי מוסיקה קצבית וסוחפת יחד עם תרגילי כוח ממוקדים. שני חלקי האימון נעשים במקצבים מתוזמנים על מנת לגרום להעלאת הדופק, שמעודד שריפת קלוריות וחיטוב השרירים. קראו עוד

 

אימון פונקציונלי TRX
זהו אחד הטרנדים החמים של חובבי חדר כושר שמשלב רצועות המחליפות את המשקולות. מדובר על אימון שקל להתאימו לכל הרמות ולעלות במידת הצורך את דרגת הקושי שלו לשם בניית מערך תרגילים אפקטיבי. במהלך האימון הזה קצב חילוף החומרים בגוף עולה ולכן הוא נחשב לאחד האימונים המומלצים להשגת הירידה המשמעותית במשקל ולעיצוב הגוף. קראו עוד

אימון פונקציונלי TRX

 

עיצוב וחיטוב CORE
משמעות המילה Core היא ליבה. אימון עיצוב וחיטוב CORE נועד על מנת לחזק את שרירי הליבה האחראיים על היציבה הנכונה של הגוף. במהלך שיעורים אלה משולבת עבודה על שיווי המשקל עם עבודת עיצוב, גמישות וקואורדינציה. במהלך השיעור המתאמנים מפעילים כוח רב ומפתחים את היכולת לבצע תנועה נכונה ומאוזנת שלא פוגעת במפרקים. קראו עוד

 

 04-6949988
* יש לציין שהגעת דרך גליל עולה

קניון נחמיה, קרית שמונה




כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital