לכל כלב יש שבב

פרויקט הקמת מאגר גנטי לכלבים שיזמה מועצה מקומית קצרין קיבל אישור משפטי להתחלת האכיפה, כך פורסם בעקבות ביקורו בקצרין של ח”כ בועז טופורובסקי, שיוזם ומקדם הצעת החוק להקמת מאגר גנטי לכלבים

בשלוש השנים האחרונות עומלים במועצה המקומית קצרין על השלמת הקמת המאגר הגנטי לכלבי קצרין ותחילת אכיפה של השארת גללים במרחב הציבורי.

עם קבלת אישור משפטי לתחילת אכיפה וסיום הקמת המאגר הגנטי לכלבי קצרין, הגיע לביקור ח״כ בועז טופרובסקי המקדם בימים אלה הצעת חוק להקמת מאגר גנטי לכלבים.

ח״כ וראש המועצה ערכו סיור במעבדת GGA הממוקמת באזור התעשייה של קצרין ומהווה עוגן מרכזי לחזון הקמת רמת סיליקון בבירת הגולן. המעבדה בודקת את דגימות גללי הכלבים מרחבי היישוב ומבצעת התאמות למאגר שהוקם בשנה האחרונה.

ח”כ בועז טופורובסקי (יש עתיד): “שמחתי להגיע צפונה, להיפגש עם ראש המועצה ולבקר במעבדת הד.נ.א המקומית, GGA. היום הוכח שוב שקידמה טכנולוגית, יחד עם הקשבה לצורכי הציבור, יכולים להניב תוצאות מדהימות.

“הביקור בקצרין ובמעבדה מהווה אבן דרך בהליך אותו התחלתי לפני מספר שבועות, הדורש לשים סוף לתופעה מכוערת המתקיימת בערים רבות בישראל. כולי אמונה שיחד עם משרד החקלאות והשלטון המקומי נוכל להביא בשורה משחמת לאזרחים רבים במדינה”.

מעבדות GGA בקצרין

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: ״קצרין מוכיחה שוב כי הקפדה על פיתוח חדשנות ושאיפה למצוינות הם תנאים הכרחיים להצלחה בפריפרייה גאוגרפית. לאחר סיום שלבי הכנה אנחנו יוצאים לשלב הביצוע בשטח. אין לי ספק שבהמשך לא רק תושבי קצרין ייהנו מהתוצאות, אלא כל המדינה תשודרג באיכות החיים הודות לפיתוח מקצרין״