להיות ראשונות זה מחייב

קבוצת הילדות של הפועל גליל עליון בכדורסל זכתה באליפות מחוז הצפון. זוהי עונה שישית ברציפות שקבוצת ילדות של הגליל זוכה באליפות המחוז. אנו שמחים לפרגן לקבוצה בפינת “קבוצת החודש”.

יש עתיד לכדורסל הנשים הגלילי. קבוצת הילדות של הפועל גליל עליון, שהיא קבוצת הגיל הצעירה ביותר במחלקת הנערות, זכתה באליפות מחוז הצפון עם מאזן מרשים של 20 ניצחונות והפסד אחד – כשהיא מקדימה בפער ניכר את יריבותיה. כבר שש עונות ברציפות שקבוצות הילדות של הגליל זוכות באליפות המחוז הצפוני, העונה הגדילה לעשות הקבוצה שהודרכה ע”י גילי קנטור – כשהצליחה להגיע עד לשלב חצי גמר גביע המדינה, לצמד משחקים מול מכבי רעננה – שניצחה בסיכום שני המשחקים והעפילה לשלב הגמר.

המדובר בקבוצה, שהורכבה מ-10 בנות, ילידות השנתונים 2004-2006, קבוצה מאוד מגובשת מבחינה חברתית ומבחינת החיבור שלה למחלקה, קבוצה שיש בה לא מעט שחקניות המסומנות כשחקניות שיובילו את קבוצות הנערות בעונות הבאות.

אליפות מרשימה. שחקניות קבוצת הילדות והמאמן גיל קנטור

יואב הלר, מנהל מקצועי במחלקת הנערות, שבע רצון מאוד מהעונה המוצלחת של הקבוצה וגאה בדרך לא פחות מההישג: “קבוצת הילדות שלנו אלופות מחוז צפון כבר 6 עונות ברצף. הקבוצה בנויה מבנות שמאוד אוהבות כדורסל ונהנות להיות יחד על המגרש ומחוצה לו. גיל קנטור עושה איתן עבודה נפלאה ואנו גאים מאוד בהישגים של הקבוצה. אין לנו ספק שקבוצת הילדות הן התשתית להמשך ההצלחה במחלקה הנהדרת שלנו, כיף גדול”.

גיל קנטור, מאמן הקבוצה, מסכם בסיפוק גדול את התהליכים שעברה הקבוצה: “הייתה לנו עונה מוצלחת מאוד בפן המקצועי. שמחתי לראות את ההתקדמות של השחקניות. השילוב בין השיפור המקצועי לחיבור החברתי מדבר בעד עצמו. יש לנו קבוצה עם שחקניות מחיוביות מאוד מתחילת העונה וניתן לראות זאת ברמה האישית והקבוצתית. דבר נוסף, הוא ההבנה של המשמעות הגדולה מה זה אומר להיות ספורטאית, בדיוק בגיל המעבר מספורט חצי חוגי לספורט תחרותי הישגי. עצם העבודה שיש לנו בקבוצה חומר אנושי נהדר ושחקניות מצוינות בכל התחומים עזר להתהוות הקבוצה”.

לסיום, קנטור לא שוכח לחלק קרדיט גם לגורמים מחוץ לקבוצה: “הורי השחקניות משקיעים, מעורבים ותומכים בצורה מקדמת ומאפשרת התפתחות גדולה ונתנו למערכת אמון מלא, דבר שעזר לקבוצה להגיע להישגים משמעותיים. התמיכה הבריאה הזו חשובה מאוד להצלחה של קבוצת ספורט”.

הפנים לעבר השתלבות מוצלחת בקבוצות הנערות