כדורסל נשים: הפסד ראשון לגליל עליון

אחרי 10 ניצחונות נחלה הקבוצה הפסד 55:48 במשחק החוץ מול הפועל בנות מג’דל כרום, אך היא שומרת על מקומה בפסגה.

קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שנהנתה עד אמש ממאזן מושלם בעשרה משחקים בבית הצפוני של הליגה הלאומית, שומרת על מקומה בפסגת הטבלה, אך היא אינה נהנית יותר ממאזן מושלם – זאת לאחר שנחלה אמש הפסד 55:48 במשחק חוץ מול הפועל בנות מג’דל כרום – שהפסידה 13 ימים קודם 76:52, במשחק שנערך באולם “דנציגר” בקרית שמונה. מג’דל כרום התייצבה למשחק אמש עם מאזן של 2-7 והצליחה לזכות בניצחון, שמציב אותה ואת אליצור עירוני נתניה עם המאזן השני בטיבו בליגה, אך רק תרחיש על גבול הבדיוני יוכל ליצור מצב ששחקניות הגליל לא ימשיכו למשחקי הפלייאוף הממוזג עם הבית הדרומי, כשהן מדורגות במקום הראשון.

מחר תקווה להוביל את קבוצתה לניצחון. ענבר לברון (צילום: גיל נוימן)



המשחק אמש נערך באווירה מחשמלת עם יציע גדול של אוהדים ואוהדות, שהעניקו למשחק אווירה טובה. שחקניות הגליל לא היו במיטבן, גם השיפוט לא היה במיטבו והקבוצה המארחת בסיוע הקהל גילתה מוטיבציית שיא ונהנתה מיום מוצלח בהתקפה. הרבע הראשון היה הרבע החלש ביותר של הגליל העונה, רבע שבה הקבוצה ספגה 13 נקודות וקלעה 6 בלבד. ברבע השני חלה התעוררות בגליל והקבוצה נראתה הרבה יותר טוב בצד ההתקפי ובסיום המחצית הראשונה היתרון של הקבוצה המארחת עמד על 24:26. ברבע השלישי שתי הקבוצות לא היו במיטבן בחלק ההתקפי, לא חצו את רף הקליעה הדו ספרתי ובסיומו עמד היתרון של הקבוצה המארחת על 33:34. ברבע האחרון המשיך לו משחק צמוד, אך שחקניות מג’דל כרום היו יותר מפוקסות ובסיום הן חגגו ניצחון 48:55.

רשימת קלעיות הפועל גליל עליון: אביטל צוובנר – 10, עמית גור – 8, ירדן גוט ושיר רביב – 7 כ”א, ענבר לברון – 6\ מיקה ביתן – 4, נוי לפושניאנסקי – 3.

מחר (רביעי), בשעה 18:30, תארח הפועל גליל עליון את אליצור עירוני נתניה, באולם “דנציגר” בקרית שמונה (רחוב הירדן 25). הכניסה חופשית בכפוף לעמידה בתנאי התו הירוק. המשחק יועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק גליל עליון – כדורסל נשים

יקוו להתאושש מההפסד במשחק מחר. שחקניות הפועל גליל עליון, המאמן זיו ברתנא והמנהל עוז אוחנה