כדורסל גברים: ניצחון דרמטי לצפת בגמר סל

מ.ס “דניאל” צפת זכתה בניצחון 76:77 על הפועל גלבוע ברוש ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה

כמה קשה – ככה מתוק, זו ההגדרה המתאימה לסיכום השבוע הזה בגזרת מ.ס “דניאל” צפת, שביום ראשון האחרון הייתה קרובה להדחה בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הארצית, אך התעלות של שחקניה בדקות האחרונות ובדחיפה עצומה של הקהל הביתי הצליחה הקבוצה לזכות בניצחון 72:77 ולהעפיל לסדרת הגמר. גם היום, במשחק הגמר סל הביתי מול הפועל גלבוע ברוש, בשורותיה משחק הרכז תום מעיין – בן קיבוץ כפר הנשיא ובוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון, צפת הייתה פסע מהפסד, אך בדיוק כמו ביום ראשון – התעלות של שחקניה ודחיפה עוצמתית של הקהל הביאה לניצחון 76:77.

בכוחות משותפים. האוהדים והשחקנים בתמונת ניצחון



מ.ס “דניאל” צפת מצאה את עצמה ברוב דקות המשחק בפיגור, הקבוצה הצעירה והמוכשרת מהגלבוע הוליכה בכל אחד מסיומי הרבעים – 21:26 בסיומו של הראשון, 34:46 בסיומו של השני ו-49:60 בסיומו של השלישי. גלבוע הוליכה ביתרון עד לשניות האחרונות של המשחק. עומר אל על היה האיש החם של צפת, שהצליח להשלים את המהפך עם שתי קליעות עונשין מוצלחות, כ-7 שניות לתום המשחק, שסללו את הדרך ליתרון 76:77. גלבוע לא הצליחה לקלוע סל בהתקפה האחרונה ובסיום שמחה גדולה בצפת לצלילי המנון “משיח” של חסידי חב”ד.

רשימת קלעי צפת: עומר אל על – 30, אליאב אוחנון – 16, אוראל לב – 13, נועם מטלון, צאלי נוימן, רם זקס – 5, דביר אוחנה – 2, איגור סימין – 1.

ביום ראשון, בשעה 20:30, תארח גלבוע את משחק הגמר סל השני באולם בקיבוץ עין חרוד. ניצחון יעניק לצפת את צלחת האליפות ואת ההעפלה הנכספת לליגה הלאומית. הפסד יביא להכרעה במשחק שלישי, שייערך אם וכאשר ביום רביעי בצפת.

מתקרבים למטרה. שחקני צפת