כדורגל: לא לאבד את הצפון בדרום

עירוני קרית שמונה תתארח אצל מ.ס אשדוד עם תקוות לניצחון שלישי ברצף.

אומרים שעם האוכל בא התיאבון. אחרי שני ניצחונות רצופים בשבוע שעבר עירוני קרית שמונה תתארח הערב , בשעה 19:00, למשחק ליגה במסגרת מחזור סיום הסיבוב הראשון אצל מ.ס אשדוד, שמודרכת ע”י רן בן שמעון, המאמן שהטביע את החותם הגדול ביותר מקרב מאמני הקבוצה לדורותיה. אשדוד מצויה בתנופה טובה אחרי פתיחת עונה רעה ומדורגת במרכז הטבלה, כשלזכותה יתרון של 3 נקודות.

עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק ללא צמד השחקנים הפצועים, הבלם סטפן אקה ושחקן הכנף מוחמד שאקר. עאיד חבשי וזיו מורגן ימשיכו במרכז ההגנה, כאשר בעמדות המגינים קרוב לוודאי שגיא מזרחי יפתח בהרכב – במידה וזה יהיה בצד שמאל, עלא ג’עפר יפתח בצד ימין – ובמידה וזה יהיה בצד ימין, ניר דרורי יפתח בצד שמאל. ידין לוגסי צפוי להמשיך לזכות בקרדיט בקישור. רועי קהת ינווט את הקבוצה במרכז. איתמר שבירו וסטפן מילוסביץ’ יפתחו בהתקפה.

בעניין לעוד שער ניצחון? זיו מורגן במאבק אווירי מול דן גלזר (צילום: מדיה מכבי ת”א)



מ.ס אשדוד תחסר את הבלם ננאד סבטקוביץ’ וכן את שחקן ההתקפה, זאקריה מוגיס. שחקני המפתח שלה בחלק ההגנתי מדובר במגן הימני הנמרץ, זוהר זסנו, בקישור מדובר בקני סייף – שנכלל בסגלה של קרית שמונה במחצית השניה של עונת 2012/13 ובהתקפה מדובר בעוז בילו ופהד באיו.

אשדוד מתייצבת למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים בתוצאת 0:1, בעוד שקרית שמונה מתייצבת למשחק אחרי שני ניצחונות בהפרש של שער אחד. ככל הנראה, משחק שלא צפוי להניב הרבה שערים. יעילות היא מילת המפתח במשחק כזה. לקרית שמונה יש את הכלים לחזור עם כל הקופה מהמשחק. היא תלוי מאוד ביכולת לבלום התקפות מעבר מהירות של אשדוד ובייצור וניצול המצבים ליד שער היריבה.

באיזה צד נראה אותו הערב? גיא מזרחי במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)