כדורגל: חוזרים הביתה. חוזרים לנצח?

עירוני קרית שמונה תארח לפנות ערב את הפועל חיפה עם תקוות לשוב למסלול הניצחונות.

שבוע לאחר ההפסד 2:0 במשחק החוץ מול הפועל ת”א, שקטע רצף של ארבעה ניצחונות, תארח בשעה 17:30 עירוני קרית שמונה את הפועל חיפה, שמדורגת במקום השישי בטבלת ליגת העל ומקדימה בנקודה אחת את קרית שמונה. קרית שמונה רוצה לשוב למסלול הניצחונות, הפועל חיפה הצליחה בשבוע שעבר לקטוע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, לאחר שהצליחה לנצח 1:2 את מ.ס אשדוד – והיא שואפת להמשיך בדרך הזו גם במשחק היום. מחוץ לאצטדיון יוצבו עמדות לבדיקת אננטיגן ללא תשלום לילדים בגילאי 3-12. המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 54.

בעירוני קרית שמונה התגבש שלד של הרכב שרץ ממשחק למשחק, גם הערב רוב השחקנים שפתחו בהרכב במשחק האחרון יעלו ב-11 של סלובדאן דראפיץ וניב סידי. את מקומו של מורגן פרייר המורחק יתפוס סטפן מילוסוביץ’, שישחק לצידו של איתמר שבירו בהתקפה, כשמאחוריהם רועי קהת וידין לוגסי. בקו האחורי זיו מורגן ימשיך כבלם ואת עמדת המגן השמאלי ימשיך לתפוס גיא מזרחי, מגן ימני בטבעו.

לבוא עם מיקוד כמו במשחקי הניצחון. שחקני עירוני קרית שמונה (צילום: יורם ממן)


הפועל חיפה תחסר את הבלם ניסו קפילוטו, אך מלבדו כל הסגל החיפאי כשיר למשחק. להפועל חיפה קבוצה מאוד מגוונת, עם שוער יציב בדמותו של אוהד לויטה, חוליית קישור מסקרנת עם שחקנים בדמותם של הקשר האחורי לירן סרדל – שמרבה לאיים על שער היריבות ולבשל שערים, וכן חנן ממן הקדמי יותר. עוד בחוליית הקישור החיפאית סקו טורה – שבעונה שעברה שיחק בקרית שמונה. בחלק הקדמי ניתן למצוא את החלוץ הסלובני אלן אוזבלוט וכן את אלון תורג’מן – שכבש בצרורות לפני פציעה ממושכת שהשביתה אותו והוא לא אמור לעלות היום בהרכב.

במשחקיה הביתיים של קרית שמונה לא הושגו העונה תוצאות תיקו, המאזן עומד על שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים. מנגד, הממוצע של הפועל חיפה בשמונת משחקי החוץ עומד על צבירה של נקודה בממוצע בכל משחק. מבחינת סיכויים ויחסי כוחות מדובר במשחק עם סיכויים שווים לכל אחת מהקבוצות. קרית שמונה תצטרך לגלות יעילות כפי שאפיינה אותה במשחקי הניצחונות. בשבוע שעבר הייתה חסרה לקרית שמונה חדות ליד השער. אם קרית שמונה תצליח להצר את צעדיהם של שחקני הקישור המובילים של הפועל חיפה ותדע להיות חדה ליד השער, היא קרוב לוודאי שגם תזכה בניצחון. 

יישאר בעמדת הבלם. זיו מורגן במשחק מול מכבי ת”א (צילום: מדיה מכבי ת”א)