כדורגל: הנוער של קרית שמונה בגמר הגביע. סיכום מחזור במחלקות הנוער

סופ”ש ואמצ”ש עם הרבה כדורגל עבר על כוחותינו הצעירים, זמן לסיכומים בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הדור הצעיר של כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה לסיכום משחקי הימים האחרונים. לא בכדי חיכינו להיום, למשחקי חצאי גמר גביע המדינה לנוער, שהניבו לנו הרבה חדשות שמחות – אחת מהן בפסקה הבאה ואחת בזו שאחריה.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה העפילה בפעם השלישית בתולדות המועדון לגמר הגביע, לאחר שניצחה לפני זמן קצר 1:3 במשחק חצי הגמר את עירוני קרית אתא מהליגה הלאומית. כבר בדקה ה-4 שער שכבש מוחמד אבו רומי העניק לקרית שמונה יתרון 0:1, אך לאחר רבע שעה קרית אתא כבשה שער שוויון, שהחזיק מעמד שתי דקות עם שער שכבש יאיר מרדכי – שהעלה את קרית שמונה ליתרון 1:2. בשלהי המחצית הראשונה בילאל שהין החמיץ בעיטת פנדל, אך 4 דקות בתוך המחצית השניה שהין כיפר על כך עם שער במבצע אישי שסלל את הדרך לניצחון 1:3 ולהעפלה למשחק גמר הגביע מול מכבי חיפה – שייערך ב-5/4 באצטדיון “המושבה” בפ”ת. 

יש גמר גביע. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה

השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) –
הוא הגיבור הגדול של היום והשבוע. קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה עלה כמחליף במהלך המחצית השניה של הארכה במשחק הגביע מול הפועל ת”א, שהוליכה 1:2. אלמישלי כבש שער שוויון דרמטי בסמוך לסיום הארכה ולאחר מכן כבש את שער הניצחון בדו קרב הפנדלים, שהעניק למכבי חיפה ניצחון 3:4 והעפלה לשלב הבא.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה זכתה בניצחון 1:2 על הפועל בועיינה. החלוץ אושר ויצמן (חצור) רשם הופעה בת 69 דקות והורחק בכרטיס אדום, בעוד שהקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) רשם הופעה בת 15 דקות.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה בת 60 דקות, במשחק מול מכבי חיפה – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

שגב קמרי (שדה אליעזר) – בלם קבוצת נערים ב’ של בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק מול מכבי פ”ת – שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3.

יהלי אפשטיין (חד נס) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של הפועל כרמיאל, רשם בשבת האחרונה הופעה בת 40 דקות במשחק ההפסד 3:1 לעירוני נשר, היום עלה כמחליף בדקה ה-60 במשחק הניצחון 0:1 על הפועל כפר סבא.

שחקן של “מאני טיים”. עידן אלמישלי (צילום: מדיה מכבי חיפה)



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ הפסידה 3:0 לבני סכנין במשחק השלמה ביום רביעי שעבר. ביום ראשון ניצחה הקבוצה 1:7 את הפועל עפולה במשחק חוץ נוסף. כובשי השערים: ירדן יאור – שלושער, עאמר אבו סאלח, דניאל בן גל, איתי אזולאי ותומר שטרנפלד.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 1:1 את משחקה הביתי בשבת מול מ.כ נווה יוסף חיפה. כובש השער: ניצן בנישו.

קבוצת ילדים ג’ סיימה בתוצאת שוויון 2: את את משחק החוץ שלה בשבת מול צעירי שעב. כובשי השערים: אילי זהבי ועומרי נסטל.

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:5 את עירוני ק”ש במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: עומר ורדי – שלושער, אוראל וונונו ויאן ספדי.

הביאו את הדרבי. קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ ניצחה 0:6 את משחק החוץ מול סקציה מעלות תרשיחא. ליאם שושני כבש שלושער, אדר אלמושנינו כבש צמד ואלון נמירובסקי כבש שער אחד. הניצחון עוזר לקבוצה להתקרב כדי נקודה אחת מפסגת טבלת מחוז צפון.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 4:2 לצעירי סכנין. הראל בן חור כבש צמד.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ב’ סיימה היום בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק מול הפועל נוף הגליל. כבשו לזכותה: יהונתן חדד ואלון שמעוני.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:3 את הפועל נחף: כבשו לזכותה: עומר קרמר – צמד, אמרי כדור – שער אחד.

הפועל מרום הגליל

קבוצת נערים ג’ שומרת על המקום השלישי בטבלת צפון 1 בזכות ניצחון 0:2 על הפועל בועיינה. כבשו לזכותה: שוהם אזרואל ואלחי גרדשי.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 5:3 למ.ס קרית טבעון. זיו יפרח כבש צמד, רואי קלמנטקובסקי כבש שער אחד.

הפועל טובא

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:1 את בני מראר.

חזק במאבק האליפות. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין גולן



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ב’ החמיצה הזדמנות לחזור מהכפר אבו גוש עם ניצחון גדול, לאחר שחוללה מהפך והוליכה בתום המחצית הראשונה של המשחק מול הפועל ירושלים בתוצאה 1:3 משערים של יונתן מלכה,ריו לגיסימו ואימרי אוזן. שערים שספגה בדקה ה-62 ובדקה ה-77 (3 דקות לסיום) קבעו שוויון 3:3, שמותיר את הקבוצה בפער דו ספרתי מהקו האדום.

קבוצת נערים ג’ ממשיכה לאבד גובה וכבר צריכה משקפת כדי לראות את המקום הראשון בטבלת מחוז חוף, זאת לאחר ששבה מקרית ביאליק עם הפסד 3:1 במשחק מול מכבי צור שלום. כבש לזכותה: אלעד קסלסי.

קבוצת ילדים א’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק מול הפועל כרמיאל. כבשו לזכותה:רועי וקנין,אביעד מלכה וחזאעי אבו עואד.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה ביום שישי את מ.ס פרדס חנה/כרכור בתוצאה 2:5. כבשו:לירוי כהן – שלושער,איאן תולסן ומוחמד מהרג’. אתמול סיימה הקבוצה בתוצאת שוויון 3:3 את משחק החוץ מול הפועל קרית ים.

קבוצת ילדים ג’ 1 ניצחה 2:7 את צעירי שעב.קבוצת ילדים ג’ 2 הפסידה 4:1 לבני מראר.

תיקו רב שערים. קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה