חדש בצפת: משחק בריחה סלולארי בכף היד!

המטיילים והנופשים בצפת יוכלו מעתה לשלב בסיור בעיר העתיקה גם משחק בריחה משפחתי המבוסס על אפליקציה בטלפון הנייד.

ימי הקיץ הינם ימי שיא התיירות ולצפת צפויים להגיע עשרות אלפי נופשים ומבקרים, שיאלצו להתאים את החופשה למגבלות הקורונה. במרכז ‘אסנט’ בצפת כבר יצרו עבור אותם נופשים התאמה של אטרקציה מהנה וחווייתית לכל המשפחה, המשלבת בין סיור בעיר העתיקה, חוויה ופעילות משפחתית בדמות משחק בריחה הנמצא בסלולאר של כל אחד!

בפעילות משולבת של מרכז אסנט- מרכז תיירות גדול ומרכזי,  יחד עם חברת ההייטק הבינלאומית ‘טוטם טיים’ המתמחה בבניית משחקי בריחה פותח ‘הקוד לעיר הסוד’, הוקם משחק בריחה משפחתי המבוסס על מכשירים סלולריים.

במשחק עצמו, ‘הקוד הסודי’ של העיר צפת נעלם ו’סבתא יוכבד’ מגייסת את ‘אלעד’, ‘שני’ ואותנו לעזור במציאת הקוד האבוד. החיפוש אחרי הקוד מוביל את השחקנים דרך אתרים מגוונים בעיר העתיקה של צפת כגון המחלבה, שבה המציאו את הגבינה הצפתית, בתי כנסת עתיקים, אתרי מורשת קרב וגלריית נרות צפת והכל באמצעות חידות שהשחקנים פותרים מציאת רמזים ולבסוף מגלים את ה”הקוד הצפתי” ומצילים את העיר.

המשחק מתאים לכל המשפחה מגיל 6 ומעלה ויכול לפעול בכמה מכשירים סלולריים במקביל.

“אנחנו רוצים להחיות את החוויה המשפחתית, שכל-כך חסרה בזמן הזה”, מספר איל זוכמן, מנהל מחלקת תיירות במרכז אסנט בצפת, “לכן החלטנו שהמשחק יהיה במחיר השווה לכל כיס.  ובאמת לאפשר לכמה שיותר אנשים, לצאת מהבית, לגלות את צפת הקסומה, פשוט להנות”.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: “צפת היא עיר מובילה ומרכזית בתיירות, בימים אלו התיירנים נאלצים להמציא את עצמם מחדש על מנת להמשיך ולהתפרנס, המשחק מאפשר בילוי והיכרות עם העיר העתיקה הקסומה שלנו בצפת, באמצעות הכוונה מהסמרטפון וללא התקהלות- כיאה לימי הקורונה. בואו לבקר וליהנות בצפת, שמרו על ההנחיות ותהנו מהעיר שאין עוד כמוה בעולם”.

המשחק הינו בעלות סמלית של 89 ש”ח לכל המשפחה, ההרשמה למשחק הינה באתר האינטרנט שכתובתו https://tzfatcode.com/ לפרטים נוספים  – 077-3601177