בר בשר – הרבה יותר מבר והרבה מעבר לבשר

בר בשר הוא אטליז ומעדנייה בו ניתן לרכוש בשר ישראלי טרי, גבינות בוטיק מיובאות, רטבים מיוחדים, פסטות איכותיות, כלי מטבח מקצועיים, יינות ועוד. המקום פועל כבר מעל 10 שנים (שנתיים וחצי מתוכם במיקום הנוכחי, בצומת הגומא) והוא שייך לשני שותפים, ארז ריבר ומיכאל וולף.

״ארז מגיע מתחום הקולינריה ויש לו לא מעט ניסיון״ מספר מיכאל וולף, עמו שוחחנו על מנת לשמוע על החידושים שצפויים להיכנס בקרוב למקום. ״אני מגיע מתחום מקצועי אחר, אבל נולדתי למשפחה של מגדלי בקר לבשר ותמיד הייתה לי תשוקה לקולינריה״.

בעל תשוקה לקולינריה וניסיון רב בתחום. ארז ריבר.

בימים אלו מתכננים השניים מהלך שיהפוך את בר בשר למקום שגם יגיש אוכל. ההכנות בעיצומן ומיכאל וארז עורכים ניסיונות הסעדה, מרכיבים תפריט של סנדוויצ׳ים בשריים וסטייקים, כאשר בעוד כמה שבועות צפוי להיפתח לתקופת ההרצה המטבח החדש. ״אנחנו נמצאים בשלבי ההקמה האחרונים שבסיומם נהפוך את בר בשר למזנון אוכל איכותי, בנוסף לאטליז ולמעדניה. התכנון הוא לעשן במקום נתחי בשר מובחרים ולהגישם לצד יינות מהאזור ובירות בוטיק. בנוסף לליין הבשר המעושן נגיש גם המבורגרים עם רטבים מיוחדים (המיובאים מאנגליה ומארה״ב), כריכים בשריים וגם סטייקים״.

מעשנים את הבשר. מיכל וולף והמעשנת בכניסה לחנות.

לאוהבי האלכוהול צפויה במזנון החדש הפתעה נעימה, מכיוון שמתוכנן להיות בו ברז יין של יקבי הגליל וכמה ברזים של בירות בוטיק. ״הכול נמצא עדיין בשלבי ההתהוות אבל אנחנו מבטיחים לכל אוהבי האוכל הטוב שיש להם למה לצפות, כי הולך להיות כאן טעים ונעים״.

לאוהבי האלכוהול. מבחר ענק של יינות בוטיק.

את הבשר שנמכר במקום (ובעתיד גם יוצע בתפריט של המזנון החדש) מיישנים מיכאל וארז בחדר יישון מקצועי, כאשר הדגש הוא על הבשר המקומי שמגיע מהמגדלים המובילים בארץ. גם את שאר הפרודוקטים אשר ממלאים את מדפי המעדנייה ארז ומיכאל בוחרים בקפידה, על מנת להבטיח כי רק הטוב ביותר יכנס למקום ויוצע ללקוחות.

בוחרים בקפידה כל נתח. מיכאל וולף בחדר היישון המקצועי.

אנו מאחלים לארז ולמיכאל בהצלחה עם המיזם החדש ומצפים בקוצר רוח להגיע כדי לטעום.

לפרטים נוספים:
072-372-8320
כתובת: צומת הגומא