זה הזמן לגלות עולם ומלואו בעבור חיות המחמד שלכם. אביזרים, ציוד ומכירת דגים. צדק חייתי - מזון וציוד לבעלי חיים.
view counter
מחפשים אימון פונקציונאלי המשלב קרוספיט, TRX ואקסטרים? אימוני כושר אישיים וקבוצתיים במתחם מאובזר וחדשני. קרוספיט קריית שמונה
view counter
השכרת ומכירת במות הרמה, מלגזות וגנרטורים. רום צפון - פתרונות הרמה ושינוע
view counter

קופירייטינג

מעוניינים בשירותי קופירייטינג מקצועי, עריכה לשונית וכתיבה שיווקית? הגעתם למקום הנכון!

עסק מצליח תלוי בביצוע קופירייטינג נכון ויעיל.

מהו שירות קופירייטינג? קופירייטינג, או "רעיונאות", הינו תחום רחב עליו מבוסס כל עולם הפרסום ומדיות החשיפה השונות, ברשת ומחוצה לה. שירות זה מציע לבעלי עסקים ואתרים מגוון אופציות מקצועיות לכתיבת תוכן בצורה נכונה ויעילה, כתיבה שיווקית לעסקים, כתיבת מאמרים לקידום אתרים, המצאת שמות וסלוגנים לעסקים ולבאנרים, תרגום לשפות שונות ועוד.

גולש מחליט האם ברצונו להישאר באתר מסוים או לקפץ ממנו הישר לאתר המתחרה תוך מספר שניות בודדות. בזמן קצוב זה על האתר מוטלת המשימה להרשים את הגולש כמה שרק אפשר, לעניין אותו ולספק לו בדרך המהירה והברורה ביותר את המידע אשר חיפש.

תהליך זה אינו פשוט והוא דורש מיומנות וניסיון רב. אנו ב"גליל עולה" מספקים שירות קופירייטינג מקצועי ויעיל, כזה שימשוך את הלקוח להגיע ולהישאר דווקא באתרך.

קופירייטר מקצועי ומנוסה יתאם עמך תחילה את סוג התוכן שברצונך להכניס לאתרך, את מילות המפתח שברצונך להדגיש ולאחר הכרת העסק לעומק יתחיל בשירות קופירייטינג מקצועי עבורך, לפי השירותים אשר תבחר.


שירותים

1.  דף בית  דף אינטרנט ייעודי (דף נחיתה) למטרה ולקהל יעד מוגדרים, אשר מציג את פרטי העסק ותועלתו העיקריות, באופן שיווקי. לרוב מגיעים אליו דרך הקלקה על באנר או קישור באתר, או לאחר שימוש במנוע חיפוש חיצוני דוגמת Google.
 
2. מילות מפתח – ניתוח, איתור וקידום מילות מפתח מרכזיות אשר נפוצות במנועי החיפוש ונקשרות אל תכונות העסק ותועלותיו (נעשה בזמן בניית דף הבית).
 
3. אודות – דף אשר יופיע בדרך כלל בלשונית ראשית באתר האינטרנט של העסק. טקסט זה יכלול רקע כללי על העסק / הבעלים / האופי / החזון. יכול להיכתב בצורה שיווקית אך לא בהכרח.
 
4. פלאייר – דף פרסומי אשר בדרך כלל מיועד לצרכי קידום מכירות ובו יוצגו עיקר תכונות ותועלות העסק / המוצר בצורה מתומצתת ושיווקית.
 
5. לוגו – אלמנט גרפי, איור או עיבוד טקסט שנוצר או עובד במטרה לסמל ולייצג גורם מסוים (בדרך כלל ארגון או מוצר) ולהיות מזוהה עמו בתודעת הציבור.
 
6. שם העסק – מטרתו לשווק את העסק בדרך הטובה ביותר, לשדר את אופיו ואת תועלתו, כל זאת תוך היותו קליט וברור בצורה המרבית.
 
7. סלוגן – משפט או חיבור של כמה מילים אשר תפקידו לשדר מסר שיווקי וקליט כדי שהלקוחות הפוטנציאליים יתחברו אליו וגם יימשכו לעסק / למוצר.
 
8. דיסקריפטור – תיאור קצר ו"יבש" של העסק ותועלותיו.
 
9. באנר – מודעה המשמשת לפרסום ומטרתה למשוך גולשים ללחוץ עליה ולהגיע לדף פרסומי.
 
10. SEO – קידום אורגני בגוגל לפי מילות חיפוש נפוצות אשר קשורות לתועלותיו העיקריות של העסק.
 


כל הזכויות שמורות © גליל עולה - אתר הספורט של הצפון
תכנות: SmartWebs  ♦  שיווק דיגיטלי: SOL Digital