צעירים בפעולה: גשם של שערים

משחקי קבוצות מחלקות הנוער ביום שישי סיפקו כמות נכבדת של שערים. על כך בכתבה הבאה.

יום ראשון הגיע, היום של פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל והכדורגלנים מהגליל העליון והגולן, הפעילים במחלקות הנוער השונות. היום אנחנו עם זרקור על משחקים שנערכו ביום שישי, זאת לאחר שמשחקים שיועדו להיערך אתמול בוטלו בשל מזג האוויר.

קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן ערכה פרמיירה מרשימה בליגה תחרותית (9 מול 9), כשאירחה במגרש בכפר בלום את סקציה מעלות תרשיחא. הקבוצה הטיבה לשחק וזכתה בניצחון 0:7 על סקציה מעלות/תרשיחא. את השערים לזכות הקבוצה המנצחת כבשו: איתי אזולאי – צמד, שערים בודדים כבשו: שחף מיכאלי, ירדן יאור, רתם תפארת, עומר מנחם ואדהם חנג’ר.

פרימיירה מרשימה. קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן



קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין, שחלק משחקניה ממשיכים מהעונה הקודמת ולאחרים זוהי עונה ראשונה במסגרת ליגה, פתחה עונה עם ניצחון ביתי מרשים 3:11 על הפועל כאוכב. את השערים לזכות הקבוצה מהגולן כבשו: אור פנחס – שלושער, עקיבא דוד ועילאי אוחנה – צמד כ”א, שערים בודדים כבשו: הראל זלצר, יהלי שלוי, דקל קרן ורון אשרף.

11 שחקנים – 11 שערים. שחקני קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת חגגה “בר מצוות שערים”, כשהצליחה לנצח 0:13 את משחק החוץ מול מכבי כפר מנדא. את השערים לזכות צפת כבשו:  יהונתן מלכה, עילאי קלמנטקובסקי ונריה חדד – שלושער כ”א, רואי שיש – צמד,  שערים בודדים כבשו: אורי סבן ואריאל אבוטבול.

“בר מצווה” על המגרש. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



עוברים למשחקי גביע המדינה לנערים: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שבעונה שעברה הדיחה את מכבי נתניה והפועל חדרה בדרך לרבע גמר גביע המדינה של שנתון נערים ג’, לא התקשתה במשחק הדרבי האזורי מול הפועל מרום הגליל וזכתה בניצחון 1:9. את השערים לזכות הקבוצה המנצחת כבשו: עומרי כיאל וג’ואן חלבי שלושער כ”א. שערים בודדים כבשו: עידן גורן, רועי טפר ועמית גניחוביץ’.

קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת ספגה הפסד 7:0 במשחק מול מכבי אחי נצרת

פתחו עונה עם תשיעייה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

.