כדורגל: נערים ב’ על המפה

בני ממב”ע זכתה באליפות, קרית שמונה ניצחה בחיפה. על זאת ועוד, בכתבה הבאה.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן, ואחר כדורגלני האזור הפעילים מחוץ לגבולות הגזרה, חוזרת לפעילות מבצעית אחרי פגרה ממושכת. האמת שיש לנו גם סיבות מאוד טובות לחזור: קבוצה אחת זכתה באליפות, קבוצה אחרת עשתה צעד חשוב להישארות בליגה הבכירה וזה על קצה המזלג. מתחילים בסקירה.

בני ממב”ע


שלושה שבועות אחרי שקבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין זכתה באליפות ליגת צפון 1, קבוצה נוספת מהגולן זוכה באליפות – קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע, עשתה היסטוריה וזכתה בשבת האחרונה באליפות מחוז צפון, לאחר שניצחה 0:5 את הפועל כפר כנא. משערים שכבשו: הלאל אבו סעדה, ניל פח’ר אל דין, ניל אבו סלאח וצמד של מלך השערים – נאיף שראף. הישג מרשים, שמגיע בדיוק בימי חג הנביא שועייב – החג המרכזי של העדה הדרוזית. הקבוצה זכתה באליפות מחוז צפון וזכתה בכרטיס העפלה לליגה הארצית.

קבוצת הנוער ניצחה 0:2 את הפועל מטה אשר והצליחה לקפוץ מעל הקו האדום של הליגה הארצית, זאת בזכות שערים שכבשו במחצית השניה נואר אבו סלאח ונג’ואן סובח.

אליפות מרגשת. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע והמאמן אכרם איברהים



הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:6 את הפועל טובא. כבשו לזכותה:אילאי סופר ואליה אפריאט – צמד כ”א, יאיר קריאף ועילאי סבן. בארי בניזרי הצטיין.

הפועל מרום הגליל


קבוצת נערים א‘ ניצחה 1:5 את בני בענה וסיימה את העונה במקום התשיעי מבין 12 קבוצות. הראל ארביב את השער הראשון בבעיטת , פנדל ירין כמיסה כבש את השער השניף  אושר הלל כבש צמד ולסיום יוסף ושדי קבע את תוצאת המשחק

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:3 את הפועל תרשיחא ושומרת על מעמדה כקבוצה מובילה בליגה. שוהם טוויזר כבש צמד וליאב ג’רבי כבש שער נוסף.

סלפי של מאמן. יואב קדוש וקבוצת נערים א’ לצד המנהל המקצועי, משה שלי



עירוני קרית שמונה

קבוצת נערים ב’ חזרה ביום שני עם ניצחון 0:1 דרמטי במשחק החוץ מול מכבי חיפה, משער שכבש בסמוך לסיום המשחק ראמי בטחיש.הניצחון מעניק לה יתרון של 7 נקודות על פני הקו האדום של טבלת ליגת העל, חמישה מחזורים לפני תום העונה.

קבוצת הנוער הפסידה בשבת האחרונה 2:0 במשחק החוץ מול מכבי פ”ת. הקבוצה שומרת על מעמדה במרכז הטבלה.

קבוצת נערים א’ הצליחה לנצח מחזור אחד לפני סיום העונה 2:4 את נועלת הטבלה, הפועל פ”ת. ג’אן חלבי והיילי כהן כבשו במחצית הראשונה. צמד של עידן גורן במחצית השניה העניק לקרית שמונה את הניצחון, שלא יסייע לה להימנע מירידה לליגה הארצית.

קבוצת נערים ג’ ניצחה 0:2 את הפועל כרמיאל, משערים שכבשו ריו לגיסימו (13) והראל נפתלי (41). נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים הקרובים זה מה שצריכה הקבוצה, כדי לזכות באליפות מחוז חוף.

צעד גדול לעבר הבטחת הישארות בליגה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה




השגרירים

שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל רעננה, עלה כמחליף בדקה ה-78 של משחק ההפסד 2:1 להפועל באר שבע.

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עלה כמחליף בדקה ה-60 של המשחק מול הפועל ראשון לציון – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2.

אוהד לוי (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת הנוער של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק מול הפועל כפר סבא – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה איבדה כל סיכוי להעפיל לליגה הלאומית, לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 1:1 את המשחק מול המוליכה, הפועל ערערה. המגן השמאלי, מעיין אורון (כפר בלום) – כבש שער שוויון בבעיטת פנדל בדקה ה-75. בשורות טבריה פתחו בהרכב גם הקשרים הצפתיים, אורי ברנזון וליאד סופר – שהוחלף בדקה ה-65.נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 לעירוני קרית שמונה.

אור בן זקן (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 4:2 לצעירי בענה.

כבש מהנקודה הלבנה. מעיין אורון (צילום: עודד חסין)