כדורגל: ילדים א’ של קרית שמונה חזרו לשחק

רבים משחקני הקבוצה נטלו חלק בטורניר משולש שנערך בחיפה

מאז מלחמת חרבות ברזל יצאה לדרך פעילות הליגות בכדורגל הישראלי מושבתת. במחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה הפעילות הוקפאה ובתקופה האחרונה שחקנים מהקבוצות השונות התפנו יחד עם הוריהם למקומות שונים ברחבי הארץ, חלקם הסתפחו לקבוצות ממחלקות הנוער המתאמנות באזור בו הם שוהים.

קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, שרבים משחקניה הסתפחו לפעילות במחלקות הנוער של עירוני טבריה והפועל עמק הירדן ואחרים הצטרפו למכבי הרצליה, זכתה אתמול לאיחוד כאשר רבים משחקני הקבוצה הגיעו יחד עם הוריהם למגרש ע”ש אבי רן בחיפה כדי לקחת חלק בטורניר שאירחה מ.כ נווה יוסף חיפה ובו לקחה חלק גם הפועל ת”א. כל קבוצה קיימה שני משחקים, שאותם שופט בהתנדבות השופט, שחר קופרשטיין. הטורניר נפתח בדקת דומיה לזכר הנרצחים בטבח בדרום וחללי צה”ל במלחמה זו. בסיום הטורניר זכו שחקני הקבוצה לארוחת צוהריים מזינה.

שחקני הקבוצות טרם המשחק

אבי נחמני, מאמן נווה יוסף, אמר בסיום: “בימים מאתגרים אלו חשוב שנהיה מאוחדים ונדע לתת מעצמנו ולסיע למועדים שזקוקים לכך.  כיף היה לראות את ההרתמות של ההורים והילדים של הקבוצה.  חשוב להודות למנהלי המועדון ולמנהל המקצועי , עמית פר,  שדאגו להכל. כמו כן, לעיריית חיפה על התמיכה בארוח הקבוצות”.

כמה משחקני קרית שמונה לפני המשחק

טל ביטון, מאמן קרית שמונה, שיתף בסיום בתחושותיו: “מטרת הטורניר הייתה להחזיר לכמה שעות של שפיות ונחמה את השחקנים וההורים היקרים בימים מורכבים אלו. אירוע היה מרגש, ערכנו בו דקת דומיה לזכר הנרצחים באסון שפקד אותנו מאז ה7 באוקטובר, היום ממנו פני המדינה והחברה שלנו כבר לא יראו אותו הדבר. הטורניר הזכיר כמה אחדות יש במדינה הזאת, ממש משפחה אחת תומכת וגדולה. התרגשתי מאוד לקחת חלק מהטורניר. אני רוצה להגיד תודה ענקית למחלקת הנוער של נווה יוסף, קיבלתם את כולם בצורה יוצאת דופן והוכחתם לכולנו שוב, כמה כדורגל הוא מעבר למשחק, כמה הוא כלי לחינוך דור העתיד ובעיקר נתתם לנו אושר של כמה שעות במציאות של עיר שפונתה לכל רחבי הארץ. תודה גם למחלקת הנוער של הפועל ת”א שלקחו חלק, היו ספורטיביים ותרמו את חלקם לאירוע. גאה יותר מתמיד במיוחד ברגע המאתגר הזה לגור בקרית שמונה, עיר שעברתי אליה לפני מספר שנים בעקבות הלימודים, גאה לקחת חלק בעבודה עם בני הנוער המדהימים של העיר הזאת. שנדע ימים טובים ושקטים יותר, והכי חשוב שנמשיך להיות עם מדהים חזק ומאוחד, גם בחיי היום יום”.

הדוק בקשר לשחקנים, למועדון ולעיר. טל ביטון